Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichteneen oude Trabant denk ik,
gevonden toen ik met een kameraad iets ging afvijzen van een total loss wagen bij een Renault-Dealer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenSloop onderdelen weest zoeken voor die pertotale Mégane?
Comment
-
Het was alweer een tijdje geleden dat ik de Lancia Montecarlo hier wat verder een bezoekje had gebracht, maar vandaag heb ik er nog eens tijd voor gemaakt om te kijken hoe het met de auto gesteld was. En het is er niet echt beter op geworden, zie de evolutie:
Foto gemaakt augustus 2006:
Nu:
Van deze Lancia Montecarlo Serie 1 zijn er in totaal 3854 stuks geproduceerd waaronder 1757 spiders, dit is één van die 1757 stuks. Een vrij zeldzaam model dus en toch hebben de eigenaars van de wagen het zo ver laten komen .
Comment
-
Echt zonde wat er met deze prachtige wagen is gebeurd, ik heb de auto er altijd al weten staan op dat plaatsje, vroeger als klein kind heb ik er zelfs nog ingezeten en werkelijk, er was geen vuiltje te bespeuren toen in het interieur en ook de buitenkant zag er pico bello uit, zelfs toen al vroeg ik mij af waarom zo'n mooie wagen daar zomaar stond te staan en niet eens op slot was. Na al die jaren, hij staat er intussen al meer dan 10 jaar, is dit het resultaat, hoe hebben ze het toch zo ver laten komen .
Meer foto's:
Comment
-
Echt zonde
Comment
-
Ik heb vandaag alweer een speciaal wrak gezien. We waren op weg met de auto en ik zag in een flits een wrak staan met een laken erover. Tzal toch gene waar zijn dacht ik in mijn eigen . Paaaa...kere ké were aub . Enja ik had het toch goed gezien, het was gewoon een rotte Porsche 928 . Hij stond op een oprit van iemand maar wegens de afsluiting kon ik onmogelijk op de oprit komen, vandaar dat ik enkel maar foto's heb kunnen nemen van ver .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenMercedes-freaks kijken misschien beter even weg...
maar van deze fotos krijg ik hartzeerBMW E10 1600ti 1967
BMW E10 2002tii 1973
BMW E30 325i sedan 1986
BMW E36 318is cabrio 1995
BMW E36 320i cabrio 1994
BMW E91 318d touring 2006
MB Sprinter 316cdi 2,7l 2003
Comment
-
Heeft die Porsche nog wel een voorkant? Voor't zelfde geld staat er een kraske of een boomafdrukske op...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWFREAK Bekijk Berichtenik ben geen mercedesfan
maar van deze fotos krijg ik hartzeer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buckie Bekijk BerichtenDeze was te laat voor Afrika daar roesten ze niet
Comment
Comment