Hier ook niet
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Maar dan ging aan de andere kant zien en tot mijn grote verbazing is dit nog een héél oud r4'ke! met de ronde grille en binnenspiegel op het dashboard Tigra gaat me ongetwijfeld kunnen vertellen van welke jaar deze gaat zijn
Comment
-
In die wei waar da R4'ke staat vond ik ook dit zelfbouwpakket
Aan de achterste spatborden te zien een Fordson Super Major of Dexta geweest maar nu ligt er ne camionblok in
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenTigra gaat me ongetwijfeld kunnen vertellen van welke jaar deze gaat zijn
Het is een modeljaar van '68 tot '74, dat allesinds
Als jij gezien hebt of het logo vooraan een ruit is oftewel gewoon de naam Renault, dan kan ik nog wat verfijnen in jaartal.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenOngeveer maar niet exact hoor!
Het is een modeljaar van '68 tot '74, dat allesinds
Als jij gezien hebt of het logo vooraan een ruit is oftewel gewoon de naam Renault, dan kan ik nog wat verfijnen in jaartal.
Ik kan nog net op de foto zien da het een ruit is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenIk kan nog net op de foto zien da het een ruit is
Comment
-
gezien in geneve deze week
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wesley@cqp Bekijk Berichtengezien in geneve deze week
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenwas het daar autosalon misschien?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenDie zijn mooi gelukt
Comment
-
En in een onooglijk bergdorpje een walhalla aan DS-wrakken gevonden (er stonden trouwens ook een drietal SM's tussen, waarvan twee te zien onder het afdak):
Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk BerichtenEn in een onooglijk bergdorpje een walhalla aan DS-wrakken gevonden (er stonden trouwens ook een drietal SM's tussen, waarvan twee te zien onder het afdak):
Wat gaat diene mens daar mee doen ?
Comment
Comment