Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik wil ook zo nen hof

Comment

• Ik heb dinsdag ook een 5 tal wrakken gespot. Ik moet nog eens tegoei gaan kijken want sommige zagen er nog redelijk uit.

Comment

• deze vanmiddag gezien op stuk grond naast men broer zen woning,eigendom zou verkocht zijn,ik ga proberen te weten te komen wat ze met deze nog vrij goed ogende coupe,en tis een quattro,van plan zijn,staat er toch al enkele maanden nu,zonde om zo'n prachtige wagen te laten verkommeren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk Berichten
          deze vanmiddag gezien op stuk grond naast men broer zen woning,eigendom zou verkocht zijn,ik ga proberen te weten te komen wat ze met deze nog vrij goed ogende coupe,en tis een quattro,van plan zijn,staat er toch al enkele maanden nu,zonde om zo'n prachtige wagen te laten verkommeren
          Als jij 'm niet koopt: pm avantus. Die krijgt leftlane wel zo ver om die te kopen.

Comment

deze vanmiddag gezien op stuk grond naast men broer zen woning,eigendom zou verkocht zijn,ik ga proberen te weten te komen wat ze met deze nog vrij goed ogende coupe,en tis een quattro,van plan zijn,staat er toch al enkele maanden nu,zonde om zo'n prachtige wagen te laten verkommeren
            Het is best dat Avantus onder z'n motorkap zit tussen Düsseldorf en Temse...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• HEY MATTEUS!

Waar zit ge jong?

Comment

• huh ?

Comment

• Als het ding rijdt, en het mag voor minder dan 150 euro de deur uit, neem ik hem.

Comment

• En als het niet rijdt, maar nog steeds minder dan 150€ kost, neem ik hem (als ie compleet is)

Sorry Avantus, ge zult meer geld moeten geven

Comment

• kga zeker proberen die eigenaars vast te krijgen en proberen deze mooie quattro van de tand des tijds te redden,en moest ik hem toch zelf ni kopen,zal ik avantus zeker een pm'ke sturen

Comment

kga zeker proberen die eigenaars vast te krijgen en proberen deze mooie quattro van de tand des tijds te redden,en moest ik hem toch zelf ni kopen,zal ik avantus zeker een pm'ke sturen

Doneer 'm aub niet aan Carlo. Die maakt er 'n projectje van zodat ie ook 'n wagen heeft tegen dat ie met pensioen gaat.

Comment

• hoe hard gaat dat ding

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                            Als jij 'm niet koopt: pm avantus. Die krijgt leftlane wel zo ver om die te kopen.
                            Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                            hoe hard gaat dat ding
                            Allé Avantus, doe dat toch niet...

Hij heeft nu al 2 quattro's, het is al genoeg zeker!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                              Allé Avantus, doe dat toch niet...

Hij heeft nu al 2 quattro's, het is al genoeg zeker!!

HOE HARD GAAT DAT DING??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                HOE HARD GAAT DAT DING??
                                Trager dan uw RS2 en zeker trager dan uw RS6, wat moet je nog meer weten??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                  Trager dan uw RS2 en zeker trager dan uw RS6, wat moet je nog meer weten??

Niks dat was alles bedankt

Comment

• Hier staan/stonden in de geburen ook 2 gelijkaardige Audi's al jaren te staan

Ga ik deze namiddag is langst rijden is zien dat hij er nog staat en vooral welk type het is

Comment

• juuij, oudi's in het wrakkentopic

waar staat die witte?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                        juuij, oudi's in het wrakkentopic

waar staat die witte?
                                        die witte staat in Neervelp

Comment

• tegen boutersem? das kortbij
                                          www.opelklassiek.be

Comment

Working...
                                          X