kopen die quattro, red haar van het stort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenWat kost die quattro?
Ik zoek ommes toch een opmaakprojectje.
Kerel... is er iets wat gij niet 'zoekt'....
Comment
-
ik weet echt nog ni meer af van die Quattro jongens,weet zelfs ni of der nog wel een moteurken inhangt ,ik wacht nu af tot men broer daar is iemand treft en hij het ni vergeet te vragen wat ze der mee van plan zijn,want het doet mij hartzeer daar zo'n mooie Audi te zien verkommeren,en moest hun vraagprijs boven men verwachtingen zijn,dan post ik het hier zeker nog voor diegene die dan nog interesse hebben
Ciaow
Comment
-
Als het effectief een quattro is (want heb op foto te zien zo wat mijn twijfels... geen achterspoiler op het eerste zicht, en quattro logo vooraan zit aan verkeerde kant)
Maar als het één is, dan zou het zonde zijn om deze te laten schieten! Van de Coupe GT quattro zijn er maar 6997 gemaakt! (van 85-87 in productie) Heeft dan wss de 2.2 KV motor met 136pk die dat ding in 9.0 naar 100 knalt en top van 202 heeft. Met wat pech is het een 2.2 KAT met 120pk (wss niet want daar zijn er maar 502 van gemaakt)
Zeker info over inwinnen!!!
Matteus neemt hem voor 150€!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenEn als het niet rijdt, maar nog steeds minder dan 150€ kost, neem ik hem (als ie compleet is)
Sorry Avantus, ge zult meer geld moeten geven
Maar ik gun het één van jullie van harte
t'is zeldzaam
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenKerel... is er iets wat gij niet 'zoekt'....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenNow look who's talking.
Comment
-
mercedes
ondanks het beeld dit niet doet vermoeden, staat hij er ng maar een half jaar.
Comment
-
-
The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichtenmercedes
ondanks het beeld dit niet doet vermoeden, staat hij er ng maar een half jaar.
1976 Porsche 924 (verkocht)
2006 BMW Z4 2.2 (verkocht)
2011 Volvo V60 T6 AWD
2004 Mercedes Vito 115 CDI lichte vracht (werkbeest)
Comment
-
het zijn niet mijn foto's , als je nogal snel geshoqueerd bent raad ik je aan foto 13 en 14 niet te bekijken, maar ze drukken wel uit hoe onveilig die vleugeldeuren zijn, de wagen is op zijn kop terecht gekomen en aangezien de deuren enkel naar boven scharnieren konden ze onmogelijk geopend worden en is de bestuurder dus levend verbrand eigenlijk, als ik zoiets zie twijfel ik er sterk aan of ik ooit een auto met vleugeldeuren wil
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk BerichtenIk weet nog 4 wrak nsu RO80's staan.
Die te koop zijn.
Dikke bakken voor die tijd leder,airco 115pk 1000cc wel wankelmotor dus redelijk verbruik haha.
Als iemand interesse heeft zal ik wel is foto's nemen en een richtprijs vragen.
.. en ik heb vandaag ook nog een mini autokerkhof gevonden in hartje Diest. Een Kadett, een 205 en nog iets (onherkenbaars)
Morgen waarschijnlijk foto's, anders één van de komende dagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten.. en ik heb vandaag ook nog een mini autokerkhof gevonden in hartje Diest. Een Kadett, een 205 en nog iets (onherkenbaars)
Mooie Pug 205.
Fiesta en Kadett E... zo goed als nieuw.
blokje van de Fiesta.
Comment
-
tellertjes uit de Fiesta.
sportstuur in de Kadett!
taloren in de 205
Comment
Comment