Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Eindelijk mijn foto's geupload, ze zijn zo'n 2 weken geleden genomen in Hechtel-Eksel

Deze Mercedes 300SEC staat in de hof van een café

Deze stonden gewoon aan een huis, erlangs stond een Vw Kever in zeer goede staat.

En deze bij een soort boerderijtje:

En het strafste is dat ik die 300SEC 2 jaar geleden heb gespot in Eksel in een hangar te samen met nog 3 andere wrakken, 1 jaar geleden ben ik daar foto's gaan nemen en stonden er nog 2 auto's waaronder ook die Mercedes. Hier de foto:

Last edited by ; 09/06/2007, 21:08.

Comment

• 300SEC bestaat niet.

Tzal denk ik dan een 380 zijn.

Maar toch triestig...

Comment

• Echt he, ik heb hartzeer als ik die SEC daar zo zie staan. Ik zal hem voor een appel en een ei gaan ophalen.

Comment

• Welke zijn die andere mercedessen eigenlijk?

Comment

• oude, heel oude S-klasses.

Comment

• Een CQP

allemaal weer ferm foto's , hey tigra, die wrakken in diest, waar staan die ergens? da's wel de moeite
              www.opelklassiek.be

Comment

• @Nineeleven:
                Die foto waarop die E-kadett, CQP en die rode fiesta staan, waar is dat ergens??? Wil ik best eens gaan zien Kzie daar op de achtergrond nog een ascona c staan en al
                www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                  allemaal weer ferm foto's , hey tigra, die wrakken in diest, waar staan die ergens? da's wel de moeite
                  aan de oude brandweerkazerne

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                    @Nineeleven:
                    Die foto waarop die E-kadett, CQP en die rode fiesta staan, waar is dat ergens??? Wil ik best eens gaan zien Kzie daar op de achtergrond nog een ascona c staan en al
                    In Hechtel (Noord-Limburg) ik geef je de exacte locatie wel als je echt interesse hebt.

Comment

• Die Opel Kadett combogeval heeft rechtvoor een ATS cup velg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                        Die Opel Kadett combogeval heeft rechtvoor een ATS cup velg
                        ow een kenner ?

Comment

• nog eens in de archieven gedoken... dit blijft toch mijn mooiste ontdekte wrak

Comment

• R4'tje....

M'n moeder heeft een kanariegele gehad.

Comment

• Een Renault R4 F4?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Jep Fourgonette hé

Comment

• Zalige karretjes.

Comment

• Nog archief... de bmw-loods!

Comment

• Sommigen van de omgeving zullen het allicht herkennen: schuin tegenover de La Palma - die parking verandert dus nooit he. En er staan van die modellen tussen die echt niet populair zijn. Vreemde kerel precies...

Z'n witte daily W124 staat er trouwens ook nog net op.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• vorige week nog 4 Bagheera-wrakken gevonden, 3 van de eerste reeks, eentje van de tweede. stonden ook nog een paar Murena's te verkommeren. als ik m'n geejezem leegmaak, post ik ze wel eens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
                                          vorige week nog 4 Bagheera-wrakken gevonden, 3 van de eerste reeks, eentje van de tweede. stonden ook nog een paar Murena's te verkommeren. als ik m'n geejezem leegmaak, post ik ze wel eens.
                                          graag, 'k heb dat altijd maffe wagens gevonden. Heb zelfs nog eens met eentje meegesjeezed op circuit van Zolder.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Working...
                                          X