Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Sommigen van de omgeving zullen het allicht herkennen: schuin tegenover de La Palma - die parking verandert dus nooit he. En er staan van die modellen tussen die echt niet populair zijn. Vreemde kerel precies...

inderdaad die staan er al heel lang , en ze zullen er nog lang staan denk ik ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
      Sommigen van de omgeving zullen het allicht herkennen: schuin tegenover de La Palma - die parking verandert dus nooit he. En er staan van die modellen tussen die echt niet populair zijn. Vreemde kerel precies...

Z'n witte daily W124 staat er trouwens ook nog net op.
      inderdaad die staan er al heel lang , en zo te zien zullen ze er nog lang staan ...

Comment

• Binnenkort moeten ze allemaal weg zeker?

Comment

• waarom zouden die weg moeten ? die staan toch op prive grond (denk ik)

Comment

• er moeten terug meer autowrakken in belgie komen.

ieder gezin, minstens één wrak in zijne hof

Comment

• het is jammer dat je de dag van vandaag , niet zoveel geen autokerkhoven meer vind ! vroeger had iedere gemeente er één ' en wat je daar allemaal vond ongelooflijk

Comment

• Enkele weken terug is er hier een paar straten verder een achterbouw + garage in de fik gevlogen!

In de garage stond een witte Lada Samara... die staat er nu nog: helemaal weggebrand!

Eerdaags eens foto's gaan maken

... wel een beetje spijtig van het wagentje. Witte Lada Samara in nieuwstaat en van eerste bejaarde eigenaar

Comment

• zo'n lada samara zag je vroeger enorm veel en die hadden dan zo'n plaatje met opschrift 5 speed
                  maar dat waren wel goeie auto's heb daar nooit iemand horen van klagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wesley@cqp Bekijk Berichten
                    zo'n lada samara zag je vroeger enorm veel en die hadden dan zo'n plaatje met opschrift 5 speed
                    maar dat waren wel goeie auto's heb daar nooit iemand horen van klagen
                    dat zal wel zijn... die stond in de tweede helft van de jaren-80 gewoon in de top10 van best verkochte automodel.

maar... ze hadden lang niet allemaal 5 speed zenne

Comment

• de 5 speed was een optie zeker ? ben niet zo vertrouwd met lada

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wesley@cqp Bekijk Berichten
                        de 5 speed was een optie zeker ? ben niet zo vertrouwd met lada
                        optie op 1300, standaard op 1500.

1100 had altijd 4-bak (dacht ik toch)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
                          Binnenkort moeten ze allemaal weg zeker?
                          hoezo? leg uit?

2015 Volvo V60 D2 aut.
                          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Ik weet nog een Benz 190 ergens staan die er al een jaar of 6 staat. En aangezien de sleutels zijn kwijtgeraakt zal dat nog wel even zo blijven. Er stonden nog een Peugeot 205 en een Fiat 500 ook, maar die zijn weg. Eentje is naar het schroot, de andere staat geduldig op restauratie te wachten.

Als ik er nog eens kom zal ik proberen wat foto's te nemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McFarnsworth Bekijk Berichten
                              Ik weet nog een Benz 190 ergens staan die er al een jaar of 6 staat. En aangezien de sleutels zijn kwijtgeraakt zal dat nog wel even zo blijven.

Kerel blijf eens af mijn hof.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                Kerel blijf eens af mijn hof.

Comment

• Prachtige Alfa, jammer genoeg in slechte staat:

Comment

• Aaargh, die Renault 6 boven op een 33 SW :-(

Comment

• Comment

• Comment

• Niet echt een wrak, want staat er nog niet lang, wel nog 1ste eigenaar en redelijke staat. wss sterfgeval.

www.opelklassiek.be

Comment

Working...
                                          X