Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenNiet echt een wrak, want staat er nog niet lang, wel nog 1ste eigenaar en redelijke staat. wss sterfgeval.
Indien ja, waar staat dat ding?
Onze pa is zot van 404's.
Comment
-
Die 404 staat in Kapellen (Glabbeek-Tienen)
Niet zo moeilijk te vinden: Van Turnhout naar Geel, van Geel op Tessenderlo naar Diest en van Diest op Tienen en in Glabbeek richting dorp slagen en zo op Kapellen.
Als je wil PM ik wel eens de exacte plaats.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenDie 404 staat in Kapellen (Glabbeek-Tienen)
Niet zo moeilijk te vinden: Van Turnhout naar Geel, van Geel op Tessenderlo naar Diest en van Diest op Tienen en in Glabbeek richting dorp slagen en zo op Kapellen.
Op de weg Tervuren - Leuven staat er ook zo een Alfa ofzo al gans mijn leven lang, in een grote tuin, langs de kant dicht bij de weg ... 'k zal es foto maken seh. 'k vind dat dat niet kan, zoiets. Politie zou dat moeten verbaliseren ... ofwel zijn wij allemaal boeren, maar in Duitsland vinde da ni.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWFREAK Bekijk BerichtenWAAR STAAT DEZE?????????????????????????????????????????????? ?????????
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenGe kunt da ni snappen gewoon, hoe die wagens daar zo lang kunnen staan ... die eigenaars (iemand is toch eigenaar eh), die kunnen toch niet allemaal 40 jaar wachten totdat er een autogek langskomt die 50 euro meer biedt als wat ze in gedachten hebben ?
Op de weg Tervuren - Leuven staat er ook zo een Alfa ofzo al gans mijn leven lang, in een grote tuin, langs de kant dicht bij de weg ... 'k zal es foto maken seh. 'k vind dat dat niet kan, zoiets. Politie zou dat moeten verbaliseren ... ofwel zijn wij allemaal boeren, maar in Duitsland vinde da ni.
Ik vind zo'n oude verroeste bak in de achtertuin... dat heeft écht z'n charmes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenGij moet zwijgen gij en ofwel in Mofafrika gaan wonen of ofwel bij de groen gaan!
Ik vind zo'n oude verroeste bak in de achtertuin... dat heeft écht z'n charmes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenZoveel vijandigheid dezen avend
Neenee... dat was nu ook weer niet de bedoeling
Maar ik vind/ondek/zie (wat maakt het uit) nu eenmaal graag oude wagens.
*knuffel*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenNeenee... dat was nu ook weer niet de bedoeling
Maar ik vind/ondek/zie (wat maakt het uit) nu eenmaal graag oude wagens.
*knuffel*
Comment
-
beste, de eigenaar van die groene 404 ben ik , deze wagen staat er nog maar vijf maanden en dit ten gevolge van een scheiding . dus geen paniek hij zal er geen jaren staan. . wat ik mezelf wel afvraag is, wat zoekt iemand die geen auto's(wrakken) in andermans tuin kan zien staan op dit forum? laat iedereen toch zijn ding .
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door eddyke Bekijk Berichtenbeste, de eigenaar van die groene 404 ben ik , deze wagen staat er nog maar vijf maanden en dit ten gevolge van een scheiding . dus geen paniek hij zal er geen jaren staan. . wat ik mezelf wel afvraag is, wat zoekt iemand die geen auto's(wrakken) in andermans tuin kan zien staan op dit forum? laat iedereen toch zijn ding .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenDie 404 staat in Kapellen (Glabbeek-Tienen)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door eddyke Bekijk Berichtenbeste, de eigenaar van die groene 404 ben ik , deze wagen staat er nog maar vijf maanden en dit ten gevolge van een scheiding . dus geen paniek hij zal er geen jaren staan. . wat ik mezelf wel afvraag is, wat zoekt iemand die geen auto's(wrakken) in andermans tuin kan zien staan op dit forum? laat iedereen toch zijn ding .
²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²² !!!
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenDie groene wagen valt nog mee, maar meestal staan hier gewoon fotos van het plaatselijk stort, waar ook wagens staan ...
Ik ben liefhebber geworden van oude wagens, doordat ik als klein manneke wild werd als ik weer eens een roestbak in nen hof zag staan, een nieuwe sprak mij nooit aan. Door de vele reactie's van mensen zoals u, en die groen, verdwijnen deze idyllische taferlen, en dat vind ik doodzonde. Mss moet ik maar naar Frankrijk verhuizen...
btw, ieder zijn mening natuurlijk, en val ik niemand persoonlijk aan, maar ik wou toch mijn gedacht eens zeggen, bij deze is dat dus gedaan.Last edited by opelfreak; 02/09/2007, 17:47.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenEn dan??? het is dan ook een topic speciaal voor autowrakken, liefst van young en oldtimers. Als jij nog van die storten weet mag je dat altijd zeggen, want ik ben er voltijds naar op zoek
Ik ben liefhebber geworden van oude wagens, doordat ik als klein manneke wild werd als ik weer eens een roestbak in nen hof zag staan, een nieuwe sprak mij nooit aan. Door de vele reactie's van mensen zoals u, en die groen, verdwijnen deze idyllische taferlen, en dat vind ik doodzonde. Mss moet ik maar naar Frankrijk verhuizen...
btw, ieder zijn mening natuurlijk, en val ik niemand persoonlijk aan, maar ik wou toch mijn gedacht eens zeggen, bij deze is dat dus gedaan.
Comment
Comment