Oorspronkelijk geplaatst door borza
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichtenwel geen eigen foto
de kleuren van die auto staan teveel in contrast met de omgeving
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichtenziet er mij een photoshop uit
de kleuren van die auto staan teveel in contrast met de omgeving
pic vanop hoodride. Die photoshoppen geen roest, die zorgen gewoon voor echte roest
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wesley@cqp Bekijk Berichtendie ziet er nog niet zo slecht uit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dastof Bekijk BerichtenPijnlijk! Hoeveel Veyrons zouden er al gecrashed zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Astraatje Bekijk BerichtenEen Fiat 126 (kijk naar die passagiersstoel ).
Comment
-
Misty morning wrakken spotten!
Nieuwe wrakken!
Clio'tje
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Hiervoor ging ik: Ascona GT
Nog met Polyte-sticker op de achterruit, die garage bestaat al 20 jaar niet meer
Comment
-
-
2 jaar later...
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenDeze Subaru staat al zeker 15 jaar op dezelfde plaats
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenMaar m'n zoektocht zou verder gaan... en met succes Wat later zou ik deze Skoda vinden, jammer genoeg met een overal voor , wat de foto niet ten goede kwam. De auto stond naast een vijver, dus ik kon er niet bij langs een andere kant...
Comment
-
Die ascona
Polyte ! waar is de tijd!
Mijne nonkel kocht daar in '89 een zwarte E-Kadett en die had op het dak wat antennes geplaatst. Dat in combinatie met de grote Polyte sticker leverde vaak de reactie: zijt gij flik??? op
Comment
-
Omgeving Font-Romeu
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenwat is dat?
Ik zal in januari de achterkant eens proberen fotograferen.
Comment
Comment