Sinds een tijdje is de Euro weer behoorlijk aan het klimmen ten opzichte van de GBP, en het ziet ernaar uit dat deze trend mogelijks nog even aanhoudt. Een zwakkere pond maakt het importeren van wagens uit de UK erg interessant.
Drie prijsvoorbeelden aan de huidige wisselkoersen (die nog gunstiger kunnen evolueren):
Jaguar XF 3.0d: minder dan 38.000 GBP (minder dan 43.000 EUR)
BMW 525d: minder dan 38.000 GBP (minder dan 43.000 EUR)
Audi A5 Sportback 3.0tdi Quattro S-tronic S-line: minder dan 39.500 GBP (minder dan 45.000 EUR).
Voor deze prijs zijn de wagens telkens uitgerust met een lederen interieur, parkeersensoren, navigatie, telefooninstallatie, xenonlampen, 19-duims velgen en de meest voor de hand liggende andere opties.
De vragen aan het forum:
- wat zijn goede redenen om dergelijke wagens niet te importeren?
- wie heeft concrete goede/slechte ervaringen hiermee?
Graag het antwoord "het stuur staat in de UK langs rechts" achterwege houden.
Dank voor jullie berichten.
Drie prijsvoorbeelden aan de huidige wisselkoersen (die nog gunstiger kunnen evolueren):
Jaguar XF 3.0d: minder dan 38.000 GBP (minder dan 43.000 EUR)
BMW 525d: minder dan 38.000 GBP (minder dan 43.000 EUR)
Audi A5 Sportback 3.0tdi Quattro S-tronic S-line: minder dan 39.500 GBP (minder dan 45.000 EUR).
Voor deze prijs zijn de wagens telkens uitgerust met een lederen interieur, parkeersensoren, navigatie, telefooninstallatie, xenonlampen, 19-duims velgen en de meest voor de hand liggende andere opties.
De vragen aan het forum:
- wat zijn goede redenen om dergelijke wagens niet te importeren?
- wie heeft concrete goede/slechte ervaringen hiermee?
Graag het antwoord "het stuur staat in de UK langs rechts" achterwege houden.
Dank voor jullie berichten.
Comment