Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het achtste muziek-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Acemath Bekijk Berichten
      zijn Hollanders, misschien daarom , maar zat bands die die stijl nu ook spelen.
      hij deed het in 2012 nog

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• even better

+ YouTube Video

en dan heb ik het niet over de rode c63

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          even better

+ YouTube Video

en dan heb ik het niet over de rode c63
          Zalig

Comment

+ YouTube Video

als je dat vandaag zou uitbrengen wordt je waarschijnlijk gelijk gecolloceerd
            Zeg het niet te luid, maar ik vind dat eigenlijk niet slecht. Behalve dan zijn gelaatsuitdrukkingen .

Ik heb vanmiddag zes minuten zitten luisteren naar wat ik dacht dat een gitaarsolo was, maar uiteindelijk een half postrock nummer bleek te zijn van Earthless, een Californische band. Maar zo'n vuile drumsound en dan een paar lekkere gitaren erover, twas precies deep purple die herleefden. Ik ga ze vandeweek nog wat Youtuben.

Behalve in Duyster op StBru spelen ze dat genre amper op de Vlaamse zender. Het was dan ook toevallig op een lokale Brusselse zender dat ik het hoorde.
            autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• duyster is zo mooi, die stem...

+ YouTube Video

Comment

• Zalig zo'n relaxte hiphop beat.
                Destijds genoeg toeters er doorgedraaid onder het genot van dit soort beats.

Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
                  Behalve in Duyster op StBru spelen ze dat genre amper op de Vlaamse zender. Het was dan ook toevallig op een lokale Brusselse zender dat ik het hoorde.
                  duyster naar radio 1

Ayco Duyster verlaat Studio Brussel en presenteert vanaf september op Radio 1. ‘Ik heb achttien fantastische jaren beleefd bij Studio Brussel’, zegt Duyster, die in al die jaren uitgroeide tot een icoon van de muziekzender.

Comment

• vind ik niet slecht. Er zijn al een aantal StuBru-presentatoren naar daar vertrokken. Ongeveer samen met het ouder wordende publiek, denk ik.

Luc Janssen doet tegenwoordig de invalbeurten op Radio1. Enorm hoe die man bindteksten verzint.
                    autofans.be

Comment

• ik denk dat stubru moeite heeft om jonge luisteraars te trekken, veel zijn nog van mijn generatie...en wij zijn al minder interssant kwa reclameinkomsten ik switch tss de 2 vooral de ochtend is super op radio 1

gunther d trekt wel jong volk

Comment

• ja, dat namiddagprogramma op Radio1 wiegt mij in slaap. Beter dat ze die 's avonds zetten .
                        autofans.be

Comment

• Hoor net dat Albert West overleden is, RIP, zanger van dit nummer, een serieuze plakker in zijn tijd,

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• veel te vroeg he, net als andre

Comment

• Comment

• goei nr kenny, zou zalig in de s klinken

Comment

goei nr kenny, zou zalig in de s klinken
                                  Grappig dat gij zoiets graag hoort.

Vandaag deze nog op de radio, blijft toch een leuk nr.

Comment

• Bob is altijd top!

Comment

• Deze morgen ook nog op de radio, ook al ff niet meer gehoord. Leuk deuntje, beetje country.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk Berichten
                                        Grappig dat gij zoiets graag hoort.
                                        het is prachtig geproduced en das ook belangrijk
                                        een engeltje dat in uw oor piest

Comment

• duyster's eigen top 5

‘Duyster blijft altijd een deel van mij’, zegt Ayco Duyster. In haar afscheidsinterview in de weekendeditie van De Standaard wuift ze de zender uit in vijf nummers.

Comment

Working...
                                          X