Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het achtste muziek-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Acemath Bekijk Berichtenzijn Hollanders, misschien daarom, maar zat bands die die stijl nu ook spelen.
+ YouTube Video
+ YouTube Video
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten.
Ik heb vanmiddag zes minuten zitten luisteren naar wat ik dacht dat een gitaarsolo was, maar uiteindelijk een half postrock nummer bleek te zijn van Earthless, een Californische band. Maar zo'n vuile drumsound en dan een paar lekkere gitaren erover, twas precies deep purple die herleefden. Ik ga ze vandeweek nog wat Youtuben.
Behalve in Duyster op StBru spelen ze dat genre amper op de Vlaamse zender. Het was dan ook toevallig op een lokale Brusselse zender dat ik het hoorde.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk BerichtenBehalve in Duyster op StBru spelen ze dat genre amper op de Vlaamse zender. Het was dan ook toevallig op een lokale Brusselse zender dat ik het hoorde.
Comment
-
vind ik niet slecht. Er zijn al een aantal StuBru-presentatoren naar daar vertrokken. Ongeveer samen met het ouder wordende publiek, denk ik.
Luc Janssen doet tegenwoordig de invalbeurten op Radio1. Enorm hoe die man bindteksten verzint.
Comment
-
ja, dat namiddagprogramma op Radio1 wiegt mij in slaap. Beter dat ze die 's avonds zetten.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtengoei nr kenny, zou zalig in de s klinken
Vandaag deze nog op de radio, blijft toch een leuk nr.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk BerichtenGrappig dat gij zoiets graag hoort.
een engeltje dat in uw oor piest
Comment
Comment