Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het achtste muziek-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
    ik denk niet dat ze op lsd een optredene deden :p
    met je motoriek die de helft van de tijd mank is kan je toch geen instrument gaan spelen
    Ah ik wist niet de je motoriek op heroïne of een liter sterke drank dan zo perfect was

Comment

• op heroine geen idee, op alcohol wel. nooit getript vroeger? :p
      lets have some more member berries

Comment

op heroine geen idee, op alcohol wel. nooit getript vroeger? :p
        Bedoel je truffels, lsd en DMT?

Iemand die ik ken, en anoniem wenst te blijven, wel ja.

Comment

• lol ja soit groot verschil tussen truffels en vb lsd
          DMT is nog iets heel anders

Comment

lol ja soit groot verschil tussen truffels en vb lsd
            DMT is nog iets heel anders
            Truffels zijn meer een introverte journey dan lsd. Je kan op beiden keihard gaan.

Naar het schijnt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Intexor Bekijk Berichten

Als ik echt zat ben, kan ik al zelfs met moeite gewoon praten lol.
              Anderen stoppen niet met babbelen maar niemand verstaat hun.
              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door denechtew Bekijk Berichten
                  Ik heb die cd hier nog liggen. Elke keer kippevel en goei herinneringen als ik ze opzet. Wat een energie.
                  Alleen soms een beetje jammer van hun geitenwollensokkengedachtengoed erachter.

Every step out of line becomes a marathon...
                  autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Comment

• Comment

• zalig om 's natchs na het werk naar te luisteren terwijl ik over de E40 aant cruisen ben

Comment

• Radio 1 staat op en ze draaiden net het zesde metaal en leonard cohen achtereen, goeie combo lol

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

Comment

• Charlotte is weer op stubru

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

Comment

• Charlotte?

Iets helemaal anders, k kwam dit weekend deze tegen:

Doet me wat denken aan Wim Mertens. Eens verder beluisteren.
                              autofans.be

Comment

• Comment

• Sommige hun muziek smaak e...

Hier zie, de nieuwe Metallica cd ga supervet worden!

Comment

• Comment

• Die verschillen in muzieksmaak maken alles net zo mooi.
                                      Ik leer bij door te klikken op wat ik anders niet klik.

Gisteren deze gaan kijken in de AB. Wisselend, vond ik. Mooie cello en percussie. En dit gaf me kippevel.

Set was ook veel te kort, pas om 21u15 zijn ze begonnen (na een opwarmact van een Canadees) en om 22u05 deden ze al hun laatste nummer.
                                      autofans.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
                                        Die verschillen in muzieksmaak maken alles net zo mooi.
                                        Ik leer bij door te klikken op wat ik anders niet klik.

Gisteren deze gaan kijken in de AB. Wisselend, vond ik. Mooie cello en percussie. En dit gaf me kippevel.

Set was ook veel te kort, pas om 21u15 zijn ze begonnen (na een opwarmact van een Canadees) en om 22u05 deden ze al hun laatste nummer.
                                        Ik kan veel muziek smaken, maar bij sommige nummers heb ik toch mijn bedenkingen. Deze is natuurlijk wel mooi!
                                        Live muziek ervaren is meestal helemaal anders dan op cd ook, ik kan daar enorm van genieten. De laatste tijd ga ik terug wat meer optredens kijken ook.

Comment

• Zou graag naar AB in de AB gaan kijken, maar ben daar nog ni geweest en vrees voor parking enzo. Vind ook gene kandidaat om me mij mee te gaan. AB is Alter Bridge trouwens. Volgende week woensdag dacht ik.

Comment

Working...
                                          X