Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het achtste muziek-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Twee betaalparking op 5 minuten stappen van de AB. Wel niet goedkoop, 9,20 euro voor 4u betaald.
    Als Ge kunt, zet u op de bovenverdieping van parking 58, krijgder nog een mooi uitzicht bij.

Naar Agnes Obel gaan kijken omdat een vriendin wilde gaan en al haar vrienden op t laatste moment hadden afgezegd. Ni helemaal mijn ding, maar met het gezelschap was t fijn.
    autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
      Twee betaalparking op 5 minuten stappen van de AB. Wel niet goedkoop, 9,20 euro voor 4u betaald.
      Als Ge kunt, zet u op de bovenverdieping van parking 58, krijgder nog een mooi uitzicht bij.

Naar Agnes Obel gaan kijken omdat een vriendin wilde gaan en al haar vrienden op t laatste moment hadden afgezegd. Ni helemaal mijn ding, maar met het gezelschap was t fijn.
      Miss toch nog is rondzien om iemand mee te krijgen. Anders ga ik achteraf spijt hebben da ik ni geweest ben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
        Zou graag naar AB in de AB gaan kijken, maar ben daar nog ni geweest en vrees voor parking enzo. Vind ook gene kandidaat om me mij mee te gaan. AB is Alter Bridge trouwens. Volgende week woensdag dacht ik.
        Goed hé.
        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• kijk voila, Gixxer wil al mee.

autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Het achtste muziek-topic

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
            Goed hé.
            Wa is er goed? Alter Bridge? Tzal wel!

Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
            kijk voila, Gixxer wil al mee.

Is da waar Gixxer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
              Wa is er goed? Alter Bridge? Tzal wel!

Is da waar Gixxer?
              Willen wel maar ik kan niet.
              Schitterende locatie voor zo een groep.

Zou mij ergens een veilige parkeerplek zoeken aan de rand van Brussel en dan de metro nemen, die stopt daar toch aan de deur.
              Er zijn nog tickets dus niet twijfelen Geert.
              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                Willen wel maar ik kan niet.
                Schitterende locatie voor zo een groep.

Zou mij ergens een veilige parkeerplek zoeken aan de rand van Brussel en dan de metro nemen, die stopt daar toch aan de deur.
                Er zijn nog tickets dus niet twijfelen Geert.
                Ik ga niemand meer vinden om morgen mee te gaan spijtig genoeg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  leonard is niet meer

De Canadese dichter, liedjesschrijver en artiest Leonard Cohen is op 82-jarige leeftijd overleden. Dat maakte zijn Facebooksite in de nacht van donderdag op vrijdag bekend.

Comment

• hallelulja

Comment

• so long

Comment

• Heeft bijna 50 jaar ons muziek gebracht

Rust zacht en dank je voor alle prachtige nummers die je ons bracht...
                        Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

• alles is diskutabel maar cohen had ook de literatuurprijs kunnen winnen, en dat had...mooi geweest

Comment

• Een groot verlies, prachtige nummers geschreven en vaak (slecht) gecoverd RIP!
                            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Omdat we mannen zijn....

“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

•  

Comment

• Comment

• Weer een groot talent is van ons heengegaan, wat een pareltjes heeft die man geschreven. RIP George! 2016 wat een verliesjaar!

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• dubbel!
                                      Last edited by Jocar; 26/12/2016, 10:25.

Comment

• driedubbel!
                                        Last edited by Jocar; 26/12/2016, 10:25.

Comment

• vierdubbel!
                                          Last edited by Jocar; 26/12/2016, 10:26.

Comment

Working...
                                          X