Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het achtste muziek-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
wist niet dat zij het ook zong
helemaal eens met deze comment
La différence entre cette version et celle avec Birkin? La première est brut de sensualité et d'érotisme. La deuxième est plus passionnée et éthérée... Finalement, je préfère cette dernière...
beide fantastisch
die cabrio...is een kever, zeker?
hoewel als francaise
edit renault floride dusLast edited by bobo; 01/05/2019, 15:03.
Comment
-
Deze kende ik ook niet, is een duidelijk oudere versie dan die met Birkin, het origineel dus.
Effe opgezocht, is idd oorspronkelijk voor Bardot geschreven.
Miljaarde, die lelijke zuiplap heeft nogal wat kippen binnen gedaanEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Comment
-
Soms heb ik zo mijn retro momentje, waarom maken ze da ni meer tegenwoordig?
Things To Come (Radio Edit) feat. DJ Bart · Tropicana · DJ Bart Things To Come ℗ Backcatalogue BVBA, Belgium Released on: 2017-03-06 Producer: Herme Kristof ...
Comment
-
Het is allemaal mode he Geert. Als je nu naar de Belgische top 50 kijkt, zijn het erg veel van die Franse rap nummers...
Voor mij is dit het dan weer :
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenzillion sound, ni 100% de mijne....maar o zo mooie tijden
wat een zottekot
Comment
-
Hier nog zo eentje, telkens weer kippenvel, ik durf nu al zeggen dat ik toen de tijd van mijn leven heb meegemaakt, eens kijken of we dit nog kunnen overtreffen in de tijd van nu, waar niets nog mag!3:26 This iiiis, control! 3:40 volledig zot komen!
Nooit drugs genomen eigenlijk, maar bij zulke nummers zijn er mij vaak komen vragen of ik bollen te koop had...Book Junk Project for your party here crbooking@t-online.de
Comment
Comment