Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het achtste muziek-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Héél dubbelzinnig.

Mijn part trouwens één van de allerslechtste nummers die ze ooit gemaakt hebben. Vreemd dat het zo goed scoorde in De Afrekening.
    Lol ik vind het nu ook niet één van hun beste nummers, maar geef toe de ongecensureerde versie zorgde voor de nodige opschudding...
    Ze moesten met iets heel opvallends komen omdat ze toch ongeveer 3 of zelfs 4jaar van de muziekscene verdwenen waren....
    Ik vind die mannen de max

Comment

• Jlo ft Pitbull - On the floor

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Sub Focus - Last Jungle

+ YouTube Video

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christophe Bekijk Berichten
          Jlo ft Pitbull - On the floor

+ YouTube Video
          Tegenwoordig wordt elke hit van vroeger ook maar gerecycleerd.

Comment

• Heerlijke plaat met prachtige clip, een aanrader Echt 'chill', ideaal voor tijdens het studeren.

+ YouTube Video
            Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
            Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
            BMW 320d
            Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ragazza_loco Bekijk Berichten
              Lol ik vind het nu ook niet één van hun beste nummers, maar geef toe de ongecensureerde versie zorgde voor de nodige opschudding...
              Ze moesten met iets heel opvallends komen omdat ze toch ongeveer 3 of zelfs 4jaar van de muziekscene verdwenen waren....
              Ik vind die mannen de max
              Dat ze opvallen, al wat ze willen, maar Pussy is zowel op vlak van tekst als op vlak van muziek geen hoogvlieger. Alsof ze rap rap op een half uurtje tijd een nieuw nummer geschreven wouden hebben.
              Ik heb de laatste CD van Rammstein liggen, maar eerlijk gezegd heb ik hem maar een paar keer beluisterd. Ik weet zelfs niet goed meer wat daar allemaal op staat. Reise Reise en Mutter zijn imo hun beste CD's, gevolgd door Rosenrot.
              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oh, en Völkerball vind ik ook een aanrader. Ideaal als soort van "best of", maar minstens evenzeer een must voor de mensen die alle CD's van Rammstein liggen hebben. Die DVD alleen al ...
                120d Hatch Edition Sport

Comment

• + YouTube Video

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                    Oh, en Völkerball vind ik ook een aanrader. Ideaal als soort van "best of", maar minstens evenzeer een must voor de mensen die alle CD's van Rammstein liggen hebben. Die DVD alleen al ...
                    Heb Völkerball hier ook liggen en die is idd goed! Meestal staat er wel één van hun cd's op in de wagen, moet dan wel enorm op men snelheid letten ....
                    Van de laatste cd bestaat ook een special edition met een aantal extra nummers. Eéntje daarvan moeten ze zeker uitbrengen als single-> Führe mich

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LukV Bekijk Berichten
                      + YouTube Video

Bass required
                      Een van de beste liedjes van dit moment !
                      De pauzes ... gevolgd door die harde eerste piano noot !

Comment

• Idd, prachtig nummer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
                          Idd, prachtig nummer.
                          Kben er enkele dagen geleden smorgens mee wakker geworden.
                          Op StuBru met mn wekker radio.

Sindsdien krijg ik hem niet meer uit mn hoofd ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joris818 Bekijk Berichten
                            Kben er enkele dagen geleden smorgens mee wakker geworden.
                            Op StuBru met mn wekker radio.

Sindsdien krijg ik hem niet meer uit mn hoofd ;-)
                            Het nummer waarvan ie vertrokken is steekt anders ook wel goed in elkaar. Maar je moet ervoor zijn.

+ YouTube Video

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
                              Het nummer waarvan ie vertrokken is steekt anders ook wel goed in elkaar. Maar je moet ervoor zijn.

+ YouTube Video
                              Inderdaad, ook een heel mooi nummer.
                              Maar bij deze krijg ik niet constant het gevoel dat ik hem harder wil zetten. James Blake lukt dit wel. De impact van die piano vind ik ook gewoon geweldig.

Maar deze valt zeker goed te pruimen

Comment

• Krijg het maar niet uit mijn hoofd.

+ YouTube Video
                                2012 E92 Bmw 335i DKG
                                1991 E30 320i

Comment

• Den Bruce...
                                  + YouTube Video
                                  Last edited by ; 24/01/2011, 23:19.

Comment

• + YouTube Video

Comment

• + YouTube Video

Ik ben normaal geen fan van hiphop maar toen ik deze in de auto van kameraad hoorde was ik wel meteen verkocht. Schitterende hook Cruiseplaat Was het al maar zomer.

Comment

Heb Völkerball hier ook liggen en die is idd goed! Meestal staat er wel één van hun cd's op in de wagen, moet dan wel enorm op men snelheid letten ....
                                        Van de laatste cd bestaat ook een special edition met een aantal extra nummers. Eéntje daarvan moeten ze zeker uitbrengen als single-> Führe mich
                                        Over madammen die naar metal luisteren gesproken. De herhaling van Man Bijt Hond staat hier net op. Komt daar een huisvrouw van een jaar of 60 in voor. Tijdens het schoonmaken zet ze graag haar favoriete muziek op. Bon, Will Tura of Dana Winner zou je denken. Wrong. Fear Factory (één van mijn favoriete groepen). En die meende dat nog ook.
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

Den Bruce...
                                          + YouTube Video
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Ragazza_loco Bekijk Berichten
                                          + YouTube Video
                                          Zalige muziek! Born In The USA is een zalige CD. Als kind was dat één van mijn favoriete LP's (al was die uiteraard van mijn pa). Een jaar of twee, drie geleden op CD gekocht. Puur jeugdsentiment.
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X