Oorspronkelijk geplaatst door racer1
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het achtste muziek-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door spg900 Bekijk BerichtenIk vind het nochtans behoorlijk nichterig, en weinig rock n roll.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door racer1 Bekijk Berichten
Als Spinal Tap dit nummer had uitgebracht hadden ze waarschijnlijk gezegd: This is our "hair" piece.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
Comment
-
Vanavond in Lefto op StuBru rond twintig voor- tien voor negen nu toch een beestige plaat gehoord. Was beetje jazzy achtig en was van 3 Duitsers, uit keulen en berlijn. Jonge gasten, hebben net een plaat op de markt gebracht. Iemand een idee wie het was? Ik vind de playlist niet op site. De naam bestond uit die 3 gasten hun namen.Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
-
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
Die plaat doet me meer dan de nieuwe van The Strokes, de band waar Funeral Party, misschien niet de mosterd, maar toch de mosterdzaadjes vandaan gehaald heeft.
+ YouTube Video
Blijkbaar is het hip om terug uit hetzelfde vaatje als The Strokes te tappen want deze is even nieuw als de single van The Funeral Party:
+ YouTube Video
Ik kwam hier eigenlijk om mijn bevindingen van The National te plaatsen al kan ik redelijk kort zijn. Abel en Lemonworld waren enorm goed na het ontbreken van deze 2 nummers op hun concert in de AB maar eindelijk weet ik ook waarom zoveel mensen Vorst Nationaal niet graag hebben als concertzaal. Bij mijn eerdere concertbezoeken daar van onder andere Arcade Fire, Interpol en Editors was het geluid altijd enorm goed maar vandaag was er enorm veel galm en bij The National, wat eigenlijk geen stadionact is, was dat bij momenten toch wel nefast voor de concertbeleving.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
Had dan ook gewacht om dit te posten tot ik net na jou kon posten natuurlijk...
Maar geef toe dat je wel vlug eens zal luisteren wat ze brengen deze keer? Nee?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenTuurlijk
Al is het van Kid A geleden dat dit een onverdeeld positief resultaat had.
Ik moet ondertussen ook bekennen dat zelfs In Rainbows zijn momenten heeft.
We hebben een verzoeknummertje dames en heren:
+ YouTube Video
Comment
-
Pffffff
Als tegengewicht het hoogtepunt van vanavond maar dan in de nog iets betere versie van hun concert in de AB eind vorig jaar
+ YouTube Video
Comment
Comment