Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het achtste muziek-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
-
-
Een van de tracks uit de film 'The Fighter' (waar hij geweldig tot z'n recht kwam)
Ideaal ook voor wat summertime cruisin' me dunkt
+ YouTube Video
Comment
-
2 nieuwe nummers te horen gekregen op het concert van Editors in de Royal Albert Hall.
Het eerste was gewoonweg super:
+ YouTube Video
en het tweede is starting to grow on me maar op het moment zelf vond ik het duidelijk het mindere van de 2:
+ YouTube Video
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichtenweg wegens spreekbeurt.
Comment
-
-
-
-
Iemand een idee waar ik de versie van Faithless - Insomnia kan krijgen die je meestal op MNM en Stubru hoort. Diegene die op Youtube staan zijn het originele, die van op de radio is wat moderner maar gaat ook al lang mee. (Het deuntje is met andere instrumenten en soms wat extra vocals). Ik vermoed dat het een al wat oudere remake is door Faithless zelf gemaakt maar vind hem nergens
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenIemand een idee waar ik de versie van Faithless - Insomnia kan krijgen die je meestal op MNM en Stubru hoort. Diegene die op Youtube staan zijn het originele, die van op de radio is wat moderner maar gaat ook al lang mee. (Het deuntje is met andere instrumenten en soms wat extra vocals). Ik vermoed dat het een al wat oudere remake is door Faithless zelf gemaakt maar vind hem nergens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten) Faithless en rustiger dan deze, gewoon een vernieuwde versie van de oerschijf
Zo raar ik hoor ze regelmatig op de radio en vind ze nergens
Comment
Comment