Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het achtste muziek-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
Strange World is niet alleen een zalige clip, het nummer is ook super. Zowat alles van Push is trouwens zalig.
Universal Nation vind ik zowat het beste trance ding dat er ooit gemaakt is geweest.
+ YouTube Video
Comment
-
+ YouTube Video
Daar wordt ik altijd gelukkig van van zo muziek ... tarantino effect
+ YouTube Video
zalige versie oeroude fuzz gitaar!
Comment
-
Tijd voor een beetje rust in de keet...
Zieke clip, niet kijken als je net wil gaan slapen...
+ YouTube Video
Comment
-
-
-
Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)
Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)
Seat Ibiza Evo2
Comment
-
Liedje van de Lacoste reclame, ik vind het zalig.
+ YouTube Video
EDIT : zo goed als hetzelfde als dit nummer van Ice Cube
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk Berichten"I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)
Current:Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)
Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )
Comment
-
Enkele nummers die hits hadden kunnen zijn moest de radio wat meer rockgezind zijn dan nu.
+ YouTube Video
+ YouTube Video
+ YouTube Video
Wie die eerste goed vind moet zeker eens dat album 'Birth.Eater" kopen/downloaden. Is een conceptalbum over geboorte/dood/abortie. Een van de beste albums ooit geschreven me dunkt."I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)
Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )
Comment
-
Nog drie in dat genre moesten er hier liefhebbers ervan zitten. Vrees het niet?
+ YouTube Video
+ YouTube Video
+ YouTube Video
Die laatste is tot #2 in de US Alt Charts geraakt"I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenPush is en blijft de max! Ook al ist nen ollander
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk BerichtenTijd voor een beetje rust in de keet...
Zieke clip, niet kijken als je net wil gaan slapen...
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
+ YouTube Video
Al een beter voorbeeld van dubstep maar ik ben zeker geen fan. Op pukkelpop had ik me anders wel goed geamuseerd met Magnetic Man, Jakwob en nog een aantal artiesten maar thuis voor de lol ga ik geen dubstep opzetten
Comment
-
+ YouTube Video
En nog een chill plaatje achterna. Met nieuwjaar deze (en 3 andere platen) nog gratis gekregen van Hospital Records omdat ik in 2010 een Netsky album had gekocht
Comment
-
-
-
-
Nog eens wat minder gekend materiaal dat gerust naast wat grotere artiesten mag liggen:
+ YouTube Video
+ YouTube Video
+ YouTube Video
+ YouTube Video
+ YouTube Video
En deze die niet echt in het rijtje past maar ik post hem maar
+ YouTube Video
omdat deze (terecht) hoge ogen begint te gooien:
+ YouTube Video
Comment
Comment