Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het achtste muziek-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
1 Everybody Wants To Rule The World
2 Head Over Heels
3 Break It Down Again
4 Woman In Chains
5 Shout
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenAaaaaaaaaltijd goed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenIk denk dat als ik in de eighties jong was geweest dat TFF 1 van mijn favoriete groepen was geweest.2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenZie nu pas dat gij van DE Limburg zijt. Welke regio zo ongeveer?
Daar waar het Hageland en Haspengouw in elkaar overlopen.
Comment
-
Ahzo, das idd niemeer echt Lumburgs hè
Ik heb een probleem. Ik begin iets teveel 'fan' te worden van Lady Gaga naar mijn goesting
Heb zelfs vorige week toegegeven in een wat zatte bui dat ik het een heet ding vind
+ YouTube Video
Madonna mag op pensioen, de nieuwe staat klaar2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenIk denk dat als ik in de eighties jong was geweest dat TFF 1 van mijn favoriete groepen was geweest.
Ik was 16 in '89, en toen kwam het album "the seeds of love". In diezelfde periode leerde ik mijn eerste serieus lief kennen, dus die plaat werd "onze" plaat en heb ik dan ook grijs gedraaid (die plaat hé)... Ik was behoorlijk zot van Orzabal zijn haardos (...als ik er nu aan denk...) Vanaf die periode heb ik het laten groeien, en het is nooit meer geknipt geweest tot in '96 of zoiets. (ik zat toen wel al met een ander lief (huidige vrouw...) en in volle grunge-periode (lees: legerboots en geruite flanellen hemden.) Orzabal en zijn bende lagen al ver achter mij, maar de plaat "the seeds..." (en al de rest van TFF) hoor ik tot op de dag van vandaag nog steeds heel graag.
In de wagen leg ik bvb nog vaak onderstaand nummer op. Ik ben absoluut geen dansende mens, maar bij dit nummer kan ik niet stilzitten...ook niet in de wagen...
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenTinie Tempah-Pass Out
Thanks, ik kreeg stilaan hoofdpijn van al dat nadenken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk BerichtenBrrrr, ik begin de kriebels te krijgen van jou...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenIk denk dat als ik in de eighties jong was geweest dat TFF 1 van mijn favoriete groepen was geweest.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
-
Comment
Comment