Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het achtste muziek-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichtenheerlijke schijf!
Deze vind ik nog beter van the pharcyde...
Ben mij wat old school aan 't aanschaffen deze week. Net deze gekocht.
+ YouTube Video
Comment
-
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenVanaf 2min10. Zoveel mooier dan de originele cover en zowaar zelf zwoel en senueel!
+ YouTube Video
Edit : blijkt dezelfde man te zijn die ook dit nummer maakte!
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenDeadmau5 is echt niet meer wat het geweest is voor mij
Vroeger een paar zoooo zalige tracks (not exactly bv!) , maar nu is Strobe zowat het laatste wat me kunnen bekoren heeft.
Hopelijk doet hij nog terug eens zoals vroeger, veel beter imo!
Maar hij is terug aan het komen met zijn progressive house zoals we hem echt kennen.
Dit als bewijs, megavette plaat die nog moet uitkomen. (Lange intro, maar het past).
+ YouTube Video
Live: http://www.youtube.com/watch?v=67PUozbHUqU
En dit vind ik persoonlijk nog altijd één van zijn zaligste platen.
Ideaal om stevig door te peren, relaxt, maar toch een stevige bass.
+ YouTube Video Last edited by Br3cht; 18/12/2010, 12:20.
Comment
-
-
Vrijdag op café was ik even verbaast toen deze platen gespeeld werden:
+ YouTube Video
+ YouTube Video
Het is van de soundtrack van de film Juno. Hoe deze plaat tussen de playlist is beland vraag ik me echt af
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RamesKent iemand dit liedje:
Engelse groep, grote hit een dikke 5-8 jaar geleden, videoclip in een discotheek, kerel neemt xtc en de camera volgt hem naar de wc's en hij geraakt zijn vrienden kwijt.
Blanke zanger, zingt/rapt, zwaar engels accent.
Ligt op het puntje van mijn tong, de naam van de band, niet de xtc e
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
Mijn ster heeft geen audio-systeem
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenHet is van de soundtrack van de film Juno. Hoe deze plaat tussen de playlist is beland vraag ik me echt af
Heel die soundtrack is in orde trouwens.
Comment
-
-
Ik ben tegenwoordig echt fan van Black van... (de helf van dit duo bestaat uit Kris menace, samen met lifelike e.d. maakten die heerlijke french tech)
Al het goede van de french touch van vroeger in heerlijke melodiën gezet met dat rauncy 80's sfeertje...
+ YouTube Video
Comment
Comment