een van de mooiste saxsolos ooit ook in baker street
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het achtste muziek-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Dit vind ik ook heerlijk: Supermen lovers- Starlight (Luca Agnelli Sax Remix).
Heerlijke sax-intro van anderhalve minuut, de beat van het originele lied dat er zachtjes bijkomt,...
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ragazza_loco Bekijk Berichten
merci!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
Heerlijke sax-intro van anderhalve minuut, de beat van het originele lied dat er zachtjes bijkomt,...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenNet Trixie Whitley gezien. Ze maakte in haar bindteksten wel een wat verwarde indruk en ze was behoorlijk verlegen, maar het kwam wel sympathiek over. Blijkbaar had ze ook net een bronchitis achter de rug en zat ze nog aan de medicatie, doch ze had wel wat genomen om toch deftig te kunnen zingen. Tijdens haar liedjes hoorde je in feite niet dat ze ziek was.
De muziek zelf was zeer goed en intiem (hooguit twee instrumenten tegelijkertijd; geen bas en geen drum).
Het voorprogramma viel ook zeer goed mee. Een New Yorker die min of meer hetzelfde genre speelde op minstens even minimalistische wijze. Jeff ... zoiets. Ik ben zijn naam vergeten.
Net nog in de wagen. Omdat het droog weer is, nog eens voor de lol een kilometertje of 100 gebold, voornamelijk over secundaire wegen. En dan die CD van Trixie op. Nice.Die muziek past goed bij een avondlijke cruise.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
Een van de beste live optredens die ik ooit gezien heb. Die sfeer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichtensuper. speel jij sax?
Neen, maar vind het wel een prachtig instrument
Comment
-
-
+ YouTube Video
Zoveel meer gevoel dan het origineel.
Tijdens het leren luister ik wel graag naar dit:
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk BerichtenHerbaliser
Een van de beste live optredens die ik ooit gezien heb. Die sfeer
Nouvelle Vague (2009 in de Minnemeers Gent), das een zotte bende! Ni normaal! De 2 knappe grieten zaten er ook niet mee in om plots gewoon midden in het publiek te gan staan enzo. Was SUPER!
Hun mss meer bekend en tevens ook 1 van hun rustigste nummers :
+ YouTube Video
Het andere was Balthazar, een paar maand terug in de Vooruit. Gans de zaal was er weg van. Super gebracht, goede dynamiek, echt af af af!
+ YouTube Video
Het laatste waar ik nooit bijgeweest zou zijn moest ik er niet hebben moeten werken en dat was Alborosie in de Vooruit. Het was de eerste keer dat een reggea concert uitverkocht was in België. Bijgevolg zat de sfeer er ook enorm in. De vooruit zelden zo op zijn dak zien staan, zelden een concert lang een ganse zaal horen mee schreeuwen en doen. Beestige sfeer, onvoorstelbaar! Ik ken amper iets van die muziek, maar ik denk dat het wel voornamelijk covers waren en relatief weinig eigen nummers.
+ YouTube Video Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Comment
-
+ YouTube Video
Comment
-
Net ontdekt door het YT-filmpje van het 2e grootste aquarium ter wereld.
Schitterende muziek imho.
+ YouTube Video
+ YouTube Video
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
Comment
Comment