Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het achtste muziek-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Comment
-
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenDaarstraks naar Channel Zero geweest in de AB. Ik heb de indruk dat het volume deze keer een tikkeltje stiller stond dan vorig jaar. Desalniettemin heb ik toch oordoppen gebruikt, dus geen last van tuitende oren deze keer.
Het concert zelf was goed, al zat de show vorig jaar ietsje beter in elkaar.
Slechts een stuk of twee, drie nieuwe nummers, en nee, Black Flowers was er deze keer niet bij. Ik vrees echter dat de nieuwe CD van Channel Zero niet zal kunnen tippen aan Unsafe of Black Fuel, maar goed, dat viel te verwachten.
De gitaarklank trok op ni veel, ge hoorde amper wat ze speelden. Heel onduidelijk. Hun nieuwe nummers zijn om te janken en de cover van slayer was zoals vaak als men dat poogt te doen een maatje te hoog gegrepen (vooral voor de drummer dan).
En waarom dat men uit het hele repertoire van Pantera altijd dat domme "Walk" moet coveren zal ik nooit begrijpen
Comment
-
-
-
Voor degenen die beweren dat ik oogkleppen heb, dit zijn beiden reposts van mij:
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk ben vrijdag geweest.
De gitaarklank trok op ni veel, ge hoorde amper wat ze speelden. Heel onduidelijk. Hun nieuwe nummers zijn om te janken en de cover van slayer was zoals vaak als men dat poogt te doen een maatje te hoog gegrepen (vooral voor de drummer dan).
En waarom dat men uit het hele repertoire van Pantera altijd dat domme "Walk" moet coveren zal ik nooit begrijpen
De klank van de gitaar was niet minder dan vorig jaar. Toen ze vorig jaar aan Black Fuel begonnen (toen het eerste nummer) hoorde je amper wat ze speelden.Bij de rest was het niet veel beter. Jammer, maar de aard van het beestje zeker? Ik had het ook liever anders gezien. Zelfs op de DVD/CD is de klank allesbehalve, en dan moet je weten dat de klank (van vooral de gitaar) daarop sowieso al meer ideaal werd opgenomen.
De nieuwe nummers waren idd niet vet. Tot nog toe vrees ik dat Black Flowers nog de beste zal zijn uit het rijtje.
Slayer en Pantera ken ik niet goed genoeg om te kunnen vergelijken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenVoor degenen die beweren dat ik oogkleppen heb, dit zijn beiden reposts van mij:
+ YouTube Video
Comment
-
-
Comment
-
-
kreeg het nr van autowereld binnen bij het voortstellen van de evora voor de engelse flikken
+ YouTube Video
Comment
Comment