Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het achtste muziek-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
+ YouTube Video
+ YouTube Video
+ YouTube Video
Ik kan hier uren en uren naar luisteren, vooral in de auto.
Het is goed voor iedere rijstijl
Comment
-
Kan het niet laten
Fak, wat een snoepjes van schijfkes toch
+ YouTube Video
+ YouTube Video
+ YouTube Video
Comment
-
-
-
-
-
Zalig, die scene op restaurant met de Cola en de Fanta
Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk BerichtenLaat het ons dan weten.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenIk bedoel het helemaal niet qua toegankelijkheid of kwaliteit. Ik heb het gewoon over het feit dat ze zoveel concerten op rij spelen en er blijkbaar een traditie van maken om het elk jaar rond dezelfde periode te doen.
Aanvankelijk was het de bedoeling dat ze de nieuwe CD zouden voorstellen, dit jaar. Alleen zijn ze weer veel te vroeg begonnen aan de voorverkoop en zijn de opnames van de CD te veel uitgesteld. Ze vertrekken pas rond deze tijd naar de V.S. om de opnames te beginnen.
Ik vond het goed, maar ik heb wel een beetje gehad na twee keer, al blijft Channel Zero sowieso wel één van mijn favoriete groepen. Het was alleszins minder speciaal dan die concertreeks van vorig jaar. OK, ik was er op de dag van DVD-opnames, dus het is aannemelijk dat dat concert sowieso het beste van de zes was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LukV Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk BerichtenDie Sonne is toch een liefdesgedicht aan het sterrenlichaam
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ragazza_loco Bekijk BerichtenNummers van deze band zijn vaak dubbelzinnig en kan je op verschillende manieren interpreteren.... i love it en al diene show tijdens een optreden+ YouTube Video
Héél dubbelzinnig.
Mijn part trouwens één van de allerslechtste nummers die ze ooit gemaakt hebben. Vreemd dat het zo goed scoorde in De Afrekening.
Comment
-
+ YouTube Video
Al veel beter.
Muziek die technisch redelijk simpel in elkaar zit, maar toch goed is, al is het maar met zijn periodes dat ik ernaar luister.
Comment
Comment