Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zalige muziek! Born In The USA is een zalige CD. Als kind was dat één van mijn favoriete LP's (al was die uiteraard van mijn pa). Een jaar of twee, drie geleden op CD gekocht. Puur jeugdsentiment.
Die Lp ligt hier ook, vind ik ook zo zalig!
Heb hem nog maar een keer zien optreden in Antwerpen, jammer genoeg zonder zijn E-Street Band...Diene kerel heeft toch iets zenne.
Over madammen die naar metal luisteren gesproken. De herhaling van Man Bijt Hond staat hier net op. Komt daar een huisvrouw van een jaar of 60 in voor. Tijdens het schoonmaken zet ze graag haar favoriete muziek op. Bon, Will Tura of Dana Winner zou je denken. Wrong. Fear Factory (één van mijn favoriete groepen). En die meende dat nog ook.
Loool ja ik heb het ook gezien! Vond dat echt wel ferm, als ik op diene leeftijd ook nog zo kan gaan....yeah. Zalig!!!
Die Lp ligt hier ook, vind ik ook zo zalig!
Heb hem nog maar een keer zien optreden in Antwerpen, jammer genoeg zonder zijn E-Street Band...Diene kerel heeft toch iets zenne.
Looooool, idd ze stond niet te headbangen ofzo.
Ze genoot er wel duidelijk van, ik zie de meesten vrouwen van hare leeftijd enkel ma zeuren over dat 'lawaai'...'zet diene ketelmuziek ne keer af'
Looooool, idd ze stond niet te headbangen ofzo.
Ze genoot er wel duidelijk van, ik zie de meesten vrouwen van hare leeftijd enkel ma zeuren over dat 'lawaai'...'zet diene ketelmuziek ne keer af'
Dat wel. En het is nu ook niet bepaald muziek van haar generatie. Ook een belangrijk element.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Comment