Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het achtste muziek-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk BerichtenSuper band, fantastisch live. Echt waar. Erg leuk om naar te kijken, kregen het publiek goed mee en gingen zelf helemaal los mits de nodige pintjes/sterke drank en wiet. Maar dat staken ze ook niet onder stoelen of banken.
3 geweldig goede optredens van gezien, allemaal in de zomer, allemaal met goedgezinde mensen en allemaal met een lekkere frisse pint.
Zoooo jammer dat ze gestopt zijn.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenDie hele CD is goed. Heb hem momenteel in de auto in de CD-speler zitten.
Wel vreemd hoe weinig nummers van die CD je op YT vindt. Ik wou 'Money Don't Matter 2 Night' ook posten, maar daar vond ik alleen covers van.
Had vroeger die dubbelcd van hem, wegens te veel krassen niet meer speelbaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ragazza_loco Bekijk BerichtenDit en Liquid Skies....zalig!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ragazza_loco Bekijk BerichtenDenk dat Prince dit niet wil dat er bepaalde nummers van hem op YT staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenIk heb hier nog hopen techno uit de jaren '90 liggen. Tegenwoordig interesseert het mij echter niet meer zo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ragazza_loco Bekijk BerichtenDenk dat Prince dit niet wil dat er bepaalde nummers van hem op YT staan.
Comment
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk BerichtenDe 5de ? Heb daar onlangs ook nog gedraait, een van die faders is totaaaal kapot. Succes.
Ik vertrek de 4de op wintersport, helaas, anders had ik wel eens komen hijsen.
Ja, wel jammer... anders kon je mee fuck de fuck doen
Comment
-
-
Comment
-
-
Comment