Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het achtste muziek-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenZo, dat moest er effe uit
En goeie scheet laten helpt soms ook...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk BerichtenHoe dwaas is dat.
Dan geef je ook geld uit aan je cd's he.... Kan je beter op Itunes kopen, albums zijn goedkoper en ze staan direct in je Itunes.
Koop jij maar via iTunes.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenHet is alleszins beter dan kopen via iTunes. CD's kosten niet meer dan een album binnen halen via iTunes. En je hebt de muziek niet alleen in je iTunes staan, maar ook op CD. En je hebt het boekje erbij.
Koop jij maar via iTunes.0,99 cent voor een liedje... een album vaak tot 3 euro goedkoper dan in de shops. En je moet er niet voor 't stad in.
Wat heb je nu aan een dom boekje bij de CD... je luister toch alleen maar en die doosjes slingeren dan toch rond. De dag van vandaag kopieert iedereen die naar z'n pc om dan naar Ipod of schijf te branden.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichtenwat is er nu slecht aan Itunes...?0,99 cent voor een liedje... een album vaak tot 3 euro goedkoper dan in de shops. En je moet er niet voor 't stad in.
Wat heb je nu aan een dom boekje bij de CD... je luister toch alleen maar en die doosjes slingeren dan toch rond. De dag van vandaag kopieert iedereen die naar z'n pc om dan naar Ipod of schijf te branden.
De charme is er een beetje af voor mij dan. Toch niets zo leuk als snuffelen in cdbakken en oude cd's tegenkomen die je al zo lang aan het zoeken was en die dan kopen voor 7€ ofzo...
Veel muziek heb ik zowel op mp3 als op cd. Als ik iets wil downloaden doe ik dat wel via ****** (mod-edit). Als ik het goed vind koop ik het wel in de winkel.
Voor ik het hele forum op mijn nek krijg en voor diegene die het niet doorhebben: dat is mijn persoonlijke mening en voorleuk2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
Comment