Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zoals ik eerder al zei, totaal ongeschikte band voor zo'n grote zaal.
Nummers als hetgeen ik gepost heb, Squalor Victoria en de live-versie van Conversation 16 kwamen niet geheel tot hun recht.
Zoals ik eerder al zei, totaal ongeschikte band voor zo'n grote zaal.
Nummers als hetgeen ik gepost heb, Squalor Victoria en de live-versie van Conversation 16 kwamen niet geheel tot hun recht.
Ik kan er wel inkomen, was het eerst niet de bedoeling om in de kleine zaal te spelen?
Geen idee eigenlijk maar ik denk wel dat je als promotor sowieso Vorst boekt als zaal wanneer je een vermoeden hebt dat je eventueel genoeg kaarten kan verkopen om de grote zaal te vullen. Het is heel zelden dat de Vorst Club gebruikt wordt ipv de grote zaal. Heel soms krijgt een band zelfs dat niet voor elkaar en dan wordt het concert verhuisd naar een andere zaal zoals de AB zoals Vampire Weekend een paar maanden geleden. Da's geen probleem natuurlijk maar wel als je dezelfde band al eens tijdens dezelfde tournee in die zaal gezien hebt. Het concert was dus enorm inwisselbaar met hetgene dat ik al gezien had en dat heeft de herinnering eraan niet echt positief beïnvloed.
Comment