Eerste clip en single van vriendinnen van mijn madam. Alles gemaakt met behulp van vrienden en low budget, ik vind het bijzonder geslaagd.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het achtste muziek-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtenja heb hier de laatste 2 dagen serieus last vangaat allemaal erg traag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtentelenet ?
sinds ze fiber aanbieden gaat het hier ook allemaal trager, waarschijnlijk omdat ze de mensen liever dat duurder abb aansmeren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenkaty b life
Ook zot van Katy b, zo'n gewoon meisje
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk BerichtenEerste clip en single van vriendinnen van mijn madam. Alles gemaakt met behulp van vrienden en low budget, ik vind het bijzonder geslaagd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk Berichten
Gisteren de Free Record Outlet Store ontdekt in Olen
Toch een negental albums kunnen vinden die me aanstonden, onder andere een oude Cold War Kids, Joe Jackson live opname, Maximo Park, de soundtrack voor Crazy Heart als ik me niet vergis (met enkele nummers van Jeff Bridges),...
+ YouTube Video
+ YouTube Video
Comment
-
Comment
-
Een repost, maar deze groep is het echt waard om een groter publiek te lokken.
Karate - This Day Next Year
+ YouTube Video
Mijn favoriet:
Karate - One Less Blues
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenSubliem...
Gisteren de Free Record Outlet Store ontdekt in Olen
Toch een negental albums kunnen vinden die me aanstonden, onder andere een oude Cold War Kids, Joe Jackson live opname, Maximo Park, de soundtrack voor Crazy Heart als ik me niet vergis (met enkele nummers van Jeff Bridges),...
+ YouTube Video
+ YouTube Video
Een jaar geleden kon je daar een blurayspeler met 15 films kopen voor 80 euro. Allemaal producten van het faillissement van Sonica.
Dat Jeff Bridges een oscar gekregen heeft voor de vertolking van Bad Blake is volledig terecht.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk BerichtenEerste clip en single van vriendinnen van mijn madam. Alles gemaakt met behulp van vrienden en low budget, ik vind het bijzonder geslaagd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk BerichtenDie met haar lang haar !
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk zie hier niks
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtentelenet ?
sinds ze fiber aanbieden gaat het hier ook allemaal trager, waarschijnlijk omdat ze de mensen liever dat duurder abb aansmeren
Comment
-
-
Comment