Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het achtste muziek-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polygoon Bekijk BerichtenConcert van Linkin Park op Jim voor de geïntereseerden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
Deze heeft PJH eens ergens gepost, is ook een lekker chill nummer
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
Coole fiets ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polygoon Bekijk BerichtenConcert van Linkin Park op Jim voor de geïntereseerden.
Ik heb op canvas wel een metal documentaire gezien. Best interresant maar khad het liever over de punk gezien
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk BerichtenBonobo is zalig, met dank aan Geezer om me die een tijd geleden te doen ontdekken.
Deze heeft PJH eens ergens gepost, is ook een lekker chill nummer
+ YouTube Video
Vandaag de cd it came from the sea nog es opgezet,erg goed
Staat ook een remix op van het liedje dat ik hierboven postte.
Telepopmusik vind ik ook super, en ken het ook van hier, we zijn goed bezigLast edited by GeeZer; 23/06/2011, 07:55.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenVandaag de cd it came from the sea nog es opgezet,erg goed
Staat ook een remix op van het liedje dat ik hierboven postte.
Telepopmusik vind ik ook super, en ken het ook van hier, we zijn goed bezig
Staat hier ook vaak op, geweldige plaat met ook een hoop nummers van Bonobo. Easy Muffin van Amon Tobin is echt subliem... Doet me altijd terugdenken aan de Top Gear test met de Carrera GT.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenWillen we anders het "eerste Bonobo-topic" starten?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenSolid Steel Presents?
Easy Muffin van Amon Tobin is echt subliem... Doet me altijd terugdenken aan de Top Gear test met de Carrera GT.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
+ YouTube Video
Comment
Comment