Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het achtste muziek-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenZo'n volume kan ik ook produceren. Het vals zingen moet ook geen probleem zijn
Als je vindt dat zij vals zingt denk ik dat er iets mis is met uw gehoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenAls je vindt dat zij vals zingt denk ik dat er iets mis is met uw gehoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk BerichtenLive stelt nu toch niet zoveel voor, echt zuiver en 'mooi' kan je dat toch niet noemen.. Op plaat wel.
Ik vind deze live-performance beter dan het nummer op cd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenAls je vindt dat zij vals zingt denk ik dat er iets mis is met uw gehoor.
+ YouTube Video 2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Voor liefhebbers van Florence maar dan met toegevoegde diepgang:
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenNiets mis met mijn gehoor, luister eens vanaf 1:40 tot 1:55. Ik heb ezels al toonvaster horen balken.
+ YouTube Video
Heb het niet over dit optreden.Daar zingt ze inderdaad vals.
Comment
-
-
Thievery Corporation, één van m'n all time favourite bands, heeft een nieuwe cd uit. En hij is zoals verwacht damn fine.
+ YouTube Video Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenThievery Corporation, één van m'n all time favourite bands, heeft een nieuwe cd uit. En hij is zoals verwacht damn fine.
+ YouTube Video
Comment
-
Comment
-
+ YouTube Video
Een van de leukste leuvense bands die ik ooit heb zien optreden. Ik blijf het ZOOOOOOOOOO jammer vinden dat ze gestopt zijn.
Comment
-
-
-
-
Comment