Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het achtste muziek-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten
    't Is daarom dat ik dit postte. Maar wou weten wat MMVV er van vond, voordat jij er weer met je überkennis op af kwam. Tss.

In elk geval, dit is voor mij een zéér geslaagde combo gezang-metal. Serj is daar inderdaad goed in. En bij Disturbed spreekt 't mij dus ook aan.

Ik eens kijken voor dat album, thanks KC.
    Een zeer goed nummer maar zonder de stukken (0:59 tot 1:14), (1:39 tot 2:11), enz...

Dat is waarschijnlijk ook de reden waarom ik Muse zo een kutgroep vind...

Comment

• Mja, voor mij persoonlijk heeft het festivalconcept ook zo goed als afgedaan. Ik dacht altijd dat het lag aan het feit dat ik naar de 30 toe aan't gaan ben maar organisatoren van festivals hebben jarenlang geprofiteerd van het "must go" effect. Mensen die geen interesse hadden in de muziek die doorgaans op festivals gespeeld wordt maar die er toch wilden naartoe gaan omdat hun vrienden er naartoe gaan en omdat ze "de sfeer" leuk vinden zijn daar ondertussen van aan't terugkomen. Zij hebben immers hun eigen festivals zoals Tomorrowland, Laundry Day, I Love Techno, enz.

Ondertussen kunnen we zeggen dat er een overaanbod is aan festivals die topnamen kunnen aanbieden dus de koek is na al die jaren serieus herverdeeld.

Daarbovenop komt ook nog eens dat organisatoren van dit succes hebben geprofiteerd op andere manieren. Ik denk dan aan steeds opslaande bonnetjesprijzen, parking en camping die bijna evenveel kost als een ticket voor eender welk concert in een grote Belgische concertzaal, de toegangsprijzen die meer dan verdubbeld zijn op 10 jaar tijd, enz.

Net als in de economie komt er een einde aan de hoogconjunctuur op een gegeven moment en moeten sommige zaken gereëvalueerd worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
        De eerste nog altijd, The Sickness.

MMVV, ik vind de zang net het sterkste punt van hen. Het is wat de groep onderscheidt van groepen uit hetzelfde genre. Zijn schokkerige zangstijl die toch melodieus en technisch heel sterk is die toch een rauw kantje heeft is voor mij persoonlijk heel geslaagd. Tommie heeft ons voorzien van het juiste didactische materiaal want Serj doet dit ook. Beiden hebben ze roots in het midden-oosten en waarschijnlijk hechten ze daarom zoveel belang aan melodie. Ik moet wel toegeven dat ik persoonlijk niet zo heel hard aan SOAD ben.
        Ik ben daarstraks eens die andere groepen gaan joetjuben...en behalve Drowning Pool vond ik ze ook maar zozo...

Maar het probleem zal bij mij liggen waarschijnlijk...

Comment

• Dat staat buiten kijf

Comment

• en dat nét terwijl ik zin begin te krijgen om naar festivals te gaan. Maar dan wel omwille van de groepen.

2015 Volvo V60 D2 aut.
            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Dat staat buiten kijf
              Dat Muse een kutgroep is of dat 't aan MMVV ligt ?

Comment

Muse natuurlijk...KC speelt nooit op de man....

Comment

Beide

Muse is een band met grote hoogtes maar HEEL diepe dalen.
                  Last edited by ; 12/07/2011, 00:38.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                    en dat nét terwijl ik zin begin te krijgen om naar festivals te gaan. Maar dan wel omwille van de groepen.
                    Midlife-crisis is vroeg bij jou?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
                      Het is goedkoper dan een Porsche (of oranje Lotus )

Comment

Beide

Muse is een band met grote hoogtes maar HEEL diepe dalen.
                        Schitterend dat je die schrijffout zelf herkende.

Subtiel ! Nice !

Comment

Het is goedkoper dan een Porsche (of oranje Lotus )
                          Je haalt je weer wat op de nek, mijn besten...

Na al dat pseudo-geweld tijd voor echte MUZIEK:

+ YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
                            heeft niks met midlife-crisis te maken, maar omringd zijn door de juiste mensen (ook muziekliefhebbers), tijd vrij krijgen voor de oude hobbies (muziek) en de ontstane achterstand kunnen inhalen.
                            En genieten. Continu genieten van 't leven

Dus voor de zoveelste keer: geen midlife-crisis, maar een midlife-fleur-van-mijn-leven!

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Schitterend dat je die schrijffout zelf herkende.

Subtiel ! Nice !
                              Ik herlees veel te weinig. Ik had de zin waarop ik reageerde ook fout geïnterpreteerd.

In navolging van MMVV, echte muziek:

Al lang fan van het nummer maar nu pas heb ik opgemerkt dat het ritme me heel hard aan Paint It Black van de Stones doet denken:

+ YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

heeft niks met midlife-crisis te maken, maar omringd zijn door de juiste mensen (ook muziekliefhebbers), tijd vrij krijgen voor de oude hobbies (muziek) en de ontstane achterstand kunnen inhalen.
                                En genieten. Continu genieten van 't leven

Dus voor de zoveelste keer: geen midlife-crisis, maar een midlife-fleur-van-mijn-leven!
                                Zeker en vast. Een forummeet op het Casa Blanca festival in Hemiksem voor CPeX dringt zich op

Comment

• wel leuke posts hier, de laatste pagina's.
                                  Ik moet dringend die mp3-aansluiting in m'n auto laten installeren....

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• + YouTube Video

Comment

• De Talking Heads reference brengt ons naadloos bij deze:

+ YouTube Video

Comment

+ YouTube Video
                                        Fak, dat is goed!!! ff meer van zoeken...

Comment

wel leuke posts hier, de laatste pagina's.
                                          Ik moet dringend die mp3-aansluiting in m'n auto laten installeren....
                                          Hoe later op de avond hoe schoner....de muziek op AF. Dan ligt de jeugd al te ronken hé...

Comment

Working...
                                          X