Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het achtste muziek-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Een eerder rustige track uit het nieuwe album van Limp Bizkit, Gold Cobra. De nummers zijn weer van het alom gekende genre van Limp Bizkit, relschoppend en vloekend puberaal gedoe zodat we het een dikke 10 jaar terug al in de strot geduwd kregen. Maar... ook al ben ik nu al wat ouder, ik kan het eigenlijk nog wel best pruimen.
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frédéric_01 Bekijk Berichten
Geef mij maar dit
+ YouTube Video
Of nog zo'n lekker wop wop wop wop nummertje
+ YouTube Video
Aaaah, drum 'n basssssssLast edited by Hayes; 26/07/2011, 21:22.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Comment
-
Comment
-
-
-
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Ik begrijp de aantrekking niet echt. Ik vind het maar een samenraapsel van MGMT, Peter Bjorn & John en Yeasayer. Die 3 groepen hebben allemaal heel wat nummers die sterker zijn dan dit. Als de rest van de CD nog goed was wilde ik ze nog het voordeel van de twijfel geven maar dit nummer is het enige beluisterbare wat er op staat.
Comment
-
Mijn vrouw kocht gisteren iets nieuws en het moet gezegd...ze heeft smaak. (anders was ze niet met mij getrouwd natuurlijk...)
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenVerder dan de bekendste namen geraak ik niet vrees ik.
Skatalites, Specials en Madness dus.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk BerichtenMijn vrouw kocht gisteren iets nieuws en het moet gezegd...ze heeft smaak. (anders was ze niet met mij getrouwd natuurlijk...)
+ YouTube Video
Comment
Comment