Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het achtste muziek-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenIk herinner me dat ook van toen ik echt nog een klein klein manneke was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenCharles-Victor uit De Kotmadam
En een heel erg ondergewaarde artiest. Is wel nog bij ons in het cultureel centrum gepasseerd.
Klopt idd. Ik vind dat dat liedje ook nogal vergeten lijkt bij de meesten. Toch een goeie track uit de Belpop.
Comment
-
Een van mijn eerste optredens en mijn eerste keer stage diven
En sindsdien al veel luidkeels meegezongen als de nachtelijke hemel al begon blauw worden...
(op het moment dat je je maten echt graag begint zien, en dat jullie altijd maten gaan blijven, en dat we er nog een gaan drinken en...)
+ YouTube Video Last edited by Hayes; 09/08/2011, 20:54.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenHeel zomers nummer. Geef mij een goeie portie stoemp met bloemkool en worst en een glühwein en ik kan zo op mijn terras gaan zitten met dit nummer op de achtergrond.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenDoe mij maar een zomers terras, 's avonds, met een paar potten en dat nummer om te chillen.+ YouTube Video
Deze mag er dan ook bij.
Edit:
Met terras bedoel ik dan wel ergens bij iemand thuis, niet te veel volk.
Comment
-
-
En deze groep doet me sowieso aan de zomer denken. Zelfs putteke winter.
Zalig. Veel komiek sigaretten zien passeren op deze muziek - toen ik nog jong en onbezonnen was natuurlijk
+ YouTube Video Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
-
Alé een laatste. Voor wie van het genre houdt is dit een must have
Die gast heeft dreads tot aan z'n kuiten. Mega
+ YouTube Video Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Vandaag ontdekt dat er binnen een week of vier een klein festivalletje vlakbij mijn deur is: http://www.vaderschiro.be/bizonrock.php
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenIdleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk BerichtenGlenn-N zijn muzieksmaakIdleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
-
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Comment