Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het achtste muziek-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Last edited by Mercedeske; 26/01/2012, 02:11.
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
-
Comment
-
-
-
-
-
Comment
-
Nieuwe van Chicane.. klinkt anders, maar wel een echte club song.. zonder de tekst dan
+ YouTube Video
Comment
-
-
-
-
Ik ben mijn folders eens aan't opkuisen, daar kom je toch wat tegen !
+ YouTube Video
+ YouTube Video
+ YouTube Video
Comment
-
Na al m'n oude tapes eindelijk gedigitaliseerd te hebben, vanmorgen in de wagen een StuBru-Eurodance recording opgezwierd van 1999 of 2000 met Café d'Anvers/Fill Collins Club sets... Hemels om zo naar het werk te rijdenDeep House en Techno/Tech House "van toen/tune" blijft toch iets speciaals hebben...
Als er liefhebbers zijn, laat maar weten! En ja, ik ben een ouwe lul aan't worden, I know, but I like it
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door éSe Bekijk BerichtenNa al m'n oude tapes eindelijk gedigitaliseerd te hebben, vanmorgen in de wagen een StuBru-Eurodance recording opgezwierd van 1999 of 2000 met Café d'Anvers/Fill Collins Club sets... Hemels om zo naar het werk te rijdenDeep House en Techno/Tech House "van toen/tune" blijft toch iets speciaals hebben...
Als er liefhebbers zijn, laat maar weten! En ja, ik ben een ouwe lul aan't worden, I know, but I like it
Net deze nog op FB gepost(wel geen deephouse, maar daarom niet minder speciaal):
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door joris818 Bekijk BerichtenAbsoluut !!!!
Net deze nog op FB gepost(wel geen deephouse, maar daarom niet minder speciaal):
+ YouTube Video
Vraag me niet waarom, maar dan wil ik deze nog eens horen:
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Fuse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door éSe Bekijk Berichten
T'is wel lachen !
2004-2005 vond ik ook zo'n geweldige periode !
+ YouTube Video
+ YouTube Video
+ YouTube Video
+ YouTube Video
+ YouTube Video
Comment
Comment