Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het achtste muziek-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
2014 Golf 7 R ---> Verkocht
2008 BMW E91 335i --> Verkocht
2015 Golf 7 GTD
-
Deze week afscheid moeten nemen van enkele mensen die toch wel iets betekend hebben in de recente muziekgeschiedenis, Donna Summer en Robin Gibb - RIP!
Donna Summer - Mc Arthur Park
Bee Gees - Nights On BroadwayEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frédéric_01 Bekijk BerichtenIdleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quill Bekijk Berichten
Blijft een schitterende cruiseplaat
Vanavond netsky in de ab
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
Vanavond netsky in de ab
Het hoofdprogramma dan: ook goed maar niet echt waw. De sfeer zat er doorheen de 80 minuten durende set er wel in en de mix tussen oud en nieuw was goed. Van zijn nieuwe nummers was er eentje die boven de rest uitstak, ik kijk al uit naar het nieuwe album. Verder moet ik zeggen dat zijn sidekicks, iemand aan de keyboars, de drummer en "the master of ceremony" een toffe aanvulling waren. De MC was natuurlijk al gekend van eerdere gigs, zoals op Laundry Day. Netsky probeerde af en toe ook een actievere rol te spelen door op iets meppen of op een keytar te spelen, de meerwaarde ontging mij echter. In mijn ogen heeft Boris wel nog steeds hetzelfde probleem: zijn eindes van zijn optredens vallen te sterk plots dood. Als bis volgde er nog Rusko en Anticipate, die konden niet ontbreken en daarbij was het einde iets beter afgewerkt (met een climax). Het probleem is echter dat hij de zaal weeral achterlaat met onvoldaan gevoel. Iedereen bleef nog een kwartier staan om te kijken of er nog iets volgde, het was echter langs onze neus.
All in all, het was het ticketje wel waard.
Comment
-
+ http://www.youtube.com/user/deusbe?o...e=results_main" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
deus en francais
Comment
-
Comment