Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het achtste muziek-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik vind deze uit 1976 wel mooi. Goeie stem hoor.

Comment

• Deze is uit 1980. Met de prachtige stem van wijlen Hans Sanders. En verder ook muzikaal erg mooi. Blazers. Het ritme van het nummer.

Last edited by Twingo1; 24/06/2014, 18:29.

Comment

• Uit 1970. Wat een sfeer in dat nummer. Vooral het stuk gitaar vanaf 2'37" vind ik fabelachtig.
        Last edited by Twingo1; 24/06/2014, 18:26.

Comment

• Uit 1970, van het album Highway.

Comment

• En naar dit album heb ik sinds 1985 gezocht. Nu eindelijk compleet op YouTube.

Teaser is de band van Ad van den Berg. Die later met VANDENBERG wereldberoemd werd.
            Zijn gitaarspel is geweldig. Maar wat ik het meest waardeer in Teaser is toch de stem van zanger Jos Veldhuizen.

Comment

• De beroemde solo uit Empty Rooms, David Gilmour voorbij?

Er zijn dagen dat ik dit wel tien keer achter elkaar draai. Met tranen in mijn ogen. Wat mooi!

Comment

• Hier trouwens het hele nummer.

Comment

• En om te besluiten, om af te kicken, deze Midnight Blues van Snowy White uit 1996.

Prachtige muziek. Toch?

Comment

• ¨
                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• De avond is gekomen. Oftewel in het Fries De Jûn Is Kaam. Van de Friese popgroep De Kast.
                      Ik ben Fries van geboorte. En luisterend naar dit nummer, voel ik de geborgenheid. Het thuisgevoel.

Bovendien prachtig gezongen en gespeeld. Zanger Syb van der Ploeg doet 'm goed, die hoge uithaal. Kippenvel.

Vanaf 27'25" dus. Rechtstreekse link.
                      Yn it Skûtsjesjoernaal jûn twa skippers oan tafel: Pieter Brouwer fan It Hearrenfean en Pieter Meeter fan Boalsert. Mei harren sjogge we werom op de SKS-sile...
                      Last edited by Twingo1; 03/07/2014, 12:11.

Comment

• En ook deze doet mijn Friese bloed sneller stromen.

Is het herkenning? Is het geborgenheid? Is het het thuisgevoel?

Het voelt als een van ons.

Comment

• Doe mij dan dit maar, ik ben wel geen Gentenaar maar blijf het een prachtig nummer vinden

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Dit ook met een licht hoofd na de match dinsdagavond leren waarderen

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                              Dit ook met een licht hoofd na de match dinsdagavond leren waarderen

[video=youtube;EV2b2O_5PX0]https://www.youtube.com/watch?v=EV2b2O_5PX
                              Dit vind ik persoonlijk zijn beste nummer maar dan moet je van Rap houden vrees ik

2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                              2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                              2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• 2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)

Comment

• 2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                                    Dit vind ik persoonlijk zijn beste nummer maar dan moet je van Rap houden vrees ik
                                    Niet slecht, zolang het maar geen Techno is Speedy, maar dat wist je al hé

Rap vind ik trouwens best goed, al van in den beginne in 1979, styling was een beetje anders maar dit klinkt nog altijd top imo.

Comment

• 2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                                      2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                                      2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Blijkbaar niet afspeelbaar, dan maar een langere versie met tekst,

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                          Niet slecht, zolang het maar geen Techno is Speedy, maar dat wist je al hé

Rap vind ik trouwens best goed, al van in den beginne in 1979, styling was een beetje anders maar dit klinkt nog altijd top imo.

[video=youtube;ljUnyv5XUA8]https://www.youtube.com
                                          Ja een echte klassieker die Rappers Delight Idd van die Techno wist ik al

Nu we toch over Gers Pardoel bezig waren mogen we zijn monsterhit 'ik neem je mee' niet vergeten, ook zo'n nummer als Louise waar je goed gezind van wordt en dat nummer is maar liefst 16 miljoen keer bekeken op Youtube

2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)

Comment

Working...
                                          X