Vlaamse kleinkunst uit de jaren 70.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het achtste muziek-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenPrachtige blonde stoot ook!
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Het achtste muziek-topic
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenDie bovendien ook nog kan zingen en dansen, daar kunnen onze Dana Winners en Laura Lynns nog een puntje aan zuigen
Die zingt wel loepzuiver. Haar stem doet me een beetje denken aan die van Celine Dion in haar begin periode.
Mooi mooi.
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenMijn ouders hadden die hier ook al eens vermeld aangezien zij ook grote fan zijn van Duitse shows. Ik ben ze toen niet gaan "googlen" aangezien ik haar naam alweer vergeten was maar nu dus wel.
Die zingt wel loepzuiver. Haar stem doet me een beetje denken aan die van Celine Dion in haar begin periode.
Mooi mooi.
Nog eentje uit de show, ik denk dat Udo zijn hart is blijven stilstaan van emotie en opwinding
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenDie bovendien ook nog kan zingen en dansen, daar kunnen onze Dana Winners en Laura Lynns nog een puntje aan zuigenPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenKon daarstraks het filmpje niet bekijken, nu wel. Heb die als schoondochter zeg...Meer van haar morgenavond om 20u15 op ZDF
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenMoet daarvoor niet als schoondochter zijnMeer van haar morgenavond om 20u15 op ZDF
Comment
Comment