Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het achtste muziek-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• het vorige was weggevallen

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• mmm

Comment

• Bass tester
        (en made in Belgium)

Comment

• bolland, ik luister

Comment

• die stem van Myles Kennedy past er erg goed bij. En voor de rest is dat nummer één lange solo van Slash
            autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Comment

• leuk dansje :bangingbananas:

Comment

• kwam childish gambino overlaatst tegen ivm een 123

en vandaag doet ie het met selah sue

+ YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

video is van 2014

Comment

• Keith Emerson is niet meer. RIP
                    Keith was de toetsenman bij de legendarische rockband Emerson, Lake and Palmer.
                    Hem herinner ik me het meest van onderstaand nummer.

Last edited by Metaxa; 12/03/2016, 18:10.
                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• hoorde het net, rip

zij waren heel erg snel bij de les

Comment

• Elke house dancing gebruikte dat nummer.

Sent from my Apple muziekdoos.
                        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• en zelf alles gepikt en gekozen, dj gespeeld

Comment

• Comment

• Comment

• Van de Kadjar reclame.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
                                  die stem van Myles Kennedy past er erg goed bij. En voor de rest is dat nummer één lange solo van Slash
                                  Ken je Alter Bridge dan ook? Anders ook wel vré goed, ook Myles Kennedy als frontman.

Waar ik momenteel erg naar uitkijk is Tremonti - Dust, single kan reeds gedownload worden op itunes.

Tremonti is dan weer de lead gitarist bij Alter Bridge naast zijn eigen band 'Tremonti', straffe mannen toch.

Slash is straf, maar dan moet ge Tremonti is bezig zien!
                                  Last edited by ; 29/03/2016, 21:39.

Comment

• Alter Bridge is inderdaad heel goed.

den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                                      Alter Bridge is inderdaad heel goed.

Moet ge naar Tremonti ook is luisteren. Wel harder maar supergoed ook. Is em zowel lead gitarist als frontman. Zijn zang is ook nog wel goed.

Comment

• Leuke video

30 jaar Mr Yuge!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
                                          Ken je Alter Bridge dan ook? Anders ook wel vré goed, ook Myles Kennedy als frontman.

Waar ik momenteel erg naar uitkijk is Tremonti - Dust, single kan reeds gedownload worden op itunes.

Tremonti is dan weer de lead gitarist bij Alter Bridge naast zijn eigen band 'Tremonti', straffe mannen toch.

Slash is straf, maar dan moet ge Tremonti is bezig zien!
                                          thx, voor de tip! Ik ga er mij eens in verdiepen.
                                          autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

Working...
                                          X