Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het achtste muziek-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ik vrees dat dit nummer me niets doet.
En dat is eigenlijk nog erger dan het slecht vinden.
Hardwired was nog ok. Dit nummer is nodeloos ingewikkeld gemaakt.
Ik heb Metallica leren kennen (zoals zovelen) met Enter Sandman. Dan heel snel alle voorgaande albums gekopieerd. Op csasette. Cassette nondedju, ik wordt oud. Na the black album was het echt wel voorbij. Sporadisch nog een degelijk nummer, maar that's it.
Dit vergeet ik nooit. Jason Newsted die als een gek staat te headbangen. Ik was 15 jaar en meteen verkocht. Ik krijg nu nog tintelingen als ik het zie
Last edited by Hayes; 28/09/2016, 20:59.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenIk vrees dat dit nummer me niets doet.
En dat is eigenlijk nog erger dan het slecht vinden.
Hardwired was nog ok. Dit nummer is nodeloos ingewikkeld gemaakt.
Ik heb Metallica leren kennen (zoals zovelen) met Enter Sandman. Dan heel snel alle voorgaande albums gekopieerd. Op csasette. Cassette nondedju, ik wordt oud. Na the black album was het echt wel voorbij. Sporadisch nog een degelijk nummer, maar that's it.
Dit vergeet ik nooit. Jason Newsted die als een gek staat te headbangen. Ik was 15 jaar en meteen verkocht. Ik krijg nu nog tintelingen als ik het zie
Veel beter dan de Iron Maiden versie, hoor dan ook liever James zijn zang, dit nummer staat trouwens op de 3de cd van het nieuwe album (deluxe edition).
Hun laatste album dateert van 12 September 2008, toch al een hele tijd terug, heb toen mijn vriendin leren kennen.
Ondertussen ook alweer 8 jaar terug!
Wat ik vooral zo straf vind aan dit nummer zijn de snelle riffs uiteraard, dubbelen bass! Maar het stukje 'Sold your soul, built a higher wall,...' vinnek zalig gezongen, alhoewel ik twijfel of Robert wel de backing vocals heeft gedaan. Elke keer kippenvel! Het kleine Kirk melodietje werkt daar naartoe en dan... Super! Het enige wat ik minder vind is de solo, als je Tremonti solo's gewend bent dan is deze, mja, typische Kirk zeker? Alhoewel hij normaal wel beter kan. Dyers eve, The Unforgiven,...
Swat, zalig nummer, nog maar het begin van hun nieuwe cd, benieuwd wat de rest zal geven!
Comment
-
Het achtste muziek-topic
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenheel toevallig 45 min geleden toen jij dit tikte was linde met stijn van de voorde aan het bellen die zit in ny en was net iets gaan drinken met metallica
Is er iets gezegd geweest? Over het nieuwe album wsl?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Intexor Bekijk BerichtenDe laatste tijd luister ik naar mixes van Leftwing & Kody.
In de auto nooit iets met gitaren eigenlijk. Niet dat ik die muziek niet apprecieer af en toe, maar ik word er nerveus van.
Ik hoor wa van alles graag eigenlijk, maar metal blijft toch mijn voorkeur hebben, veel meer respect voor ook want wat die op een podium brengen. Gene kattepis. Vraag mij soms nog altijd af hoe sommige gitaristen het voor elkaar krijgen van te zingen en ondertussen van die vette riffs of zalige melodieën te spelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk BerichtenIk krijg daar enorm veel energie van. Scheurende gitaren, heb niets liever! Metallica is de reden dat ik ooit gitaar ben beginnen spelen trouwens.
Ik hoor wa van alles graag eigenlijk, maar metal blijft toch mijn voorkeur hebben, veel meer respect voor ook want wat die op een podium brengen. Gene kattepis. Vraag mij soms nog altijd af hoe sommige gitaristen het voor elkaar krijgen van te zingen en ondertussen van die vette riffs of zalige melodieën te spelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenZingen en spelen is echt moeilijk. Sommige nummers lenen zich daar beter voor zoals Wonderwall bijvoorbeeld. Bij andere krijg ik het niet voor mekaar.Nothing else matters,... Laat staan da ik ze ondertussen nog kan meezingen ook, ma kan da toch ni,
alhoewel ik het graag zou willen.
Wonderwall van Oasis? Ni te vergelijken ook eigenlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Intexor Bekijk BerichtenNiet vergeten dat vroeger in den tijd die mannen zat en stoned (weed, coke, heroine, lsd,...) op het podium stonden.
Als ik echt zat ben, kan ik al zelfs met moeite gewoon praten lol.
Gebeurde ook wel is da we dronken tijdens de repetitie en moet zeggen da da bij mij toen beter ging.Gitaar spelen e, zingen kan ik ni.
Comment
Comment