Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het achtste muziek-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
+ YouTube Video
vanaf 1:00 is het smelten (en nog meer vana 1:50)
Ik zeg dat omdat generaties achter mij wegkliken na 1,25 milliseconden
Comment
-
Kent er iemand Savatage van vroeger? Met Zachary Stevens, straffe zanger!I do not own Savatage or their music, and hold no rights to them. This is solely for entertainment purposes. Band: Savatage Album: Edge of Thorns Year: 1993 ...
Comment
-
En dan nu zanger bij Circle II circle, dacht eigenlijk dat die al nen tijd gestopt waren, maar niet dus.
Altijd zalig, eerst rustig zang en piano om dan na 2min en 25 sec de gitaren bij te komen, op 3 min 20 ne straffe solo,... alles wa een nummer moet hebben voor mij!The last track from their album "Reign of darkness", 2015 Circle II Circle are: Zak Stevens – Vocals Mitch Stewart – Bass/Vocals Bill Hudson – Guitars/Vocals...
Comment
-
That's my favourite number since years.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
Hier zie, onlangs naar een optreden geweest van Trivium in Trix zaal Antwerpen, was de max! Veel volk ook.Trivium - Until The World Goes Cold live Antwerp 25/03/2017 Trivium European Tour 2017 Trix Antwerp Filmed with my Apple iPhone 6
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtengoed kun je dat niet noemen, maar ik hou wel van wat nl-rap en het doet me lachen en das meer dan ok
Comment
Comment