Alter Bridge brengt nieuwe blu-ray uit, ben benieuwd! Altijd machtig me zo een symfonisch orkest erbij.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het achtste muziek-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Watch Alter Bridge and The Parallax Orchestra perform "Addicted To Pain" live from The Royal Albert Hall! Pre-Order the Album, Blu-Ray, DVD, Digital Download...
- Likes 1
-
wat een talent was ze
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenWie is die vrouw met haar blonde krullen die daar een muziekorgasme krijgt?
"(You Make Me Feel Like) A Natural Woman" by Carole King, Live from Oakland - 1972Listen to Carole King: https://CaroleKing.lnk.to/listenYDSubscribe to Carol...
docu over haar, écht de moeite als je tijd hebt, helft van de usa-goeie muziek is zo ongeveer van haar, lichtjes overdreven
Last edited by bobo; 17/08/2018, 09:21.
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenNiet voor mij, toen stierf mijn moeder.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Niet mijn ding Bobo.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Film en docu bekeken toch gisteravond?den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenFilm en docu bekeken toch gisteravond?Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment