Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het achtste muziek-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Last edited by Hayes; 18/02/2019, 20:32.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Wa ne rare smaak da jullie hebben! Vind ik nu niets goed aan.
Hierzie, Tremonti, das pas goed! Heb met die kerels in december ne korte meet & greet gehad.Tremonti's official video for "Throw Them To The Lions" "Throw Them To The Lions" with live footage from A Dying Machine Tour in Manchester at The O2 Ritz. #...
Comment
-
En dan Amorphis, onlangs nog live gezien, top optreden! Die vocals, zowel clean als grunt, beestig goed! Kwou dak da ook konThe first tale from the AMORPHIS album 'QUEEN OF TIME: http://nuclearblast.com/amorphis-queenoftime / SUBSCRIBE to NUCLEAR BLAST YouTube: http://nblast.de/NB...
Comment
-
En jij vindt dat andere mensen een rare smaak hebben?Nuja, Amorphis kan ik nog appreciëren en het Tanzmetall van Rammstein ook maar die trashmetal mogen ze afschaffen van mij
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Wat een geluk dat we niet allemaal dezelfde smaak hebben. Wat mij betreft mag je Amorphis heel diep onderaan in de lade steken
Ik ben heel eclectisch qua muziek. Van lofi hiphop over donkere drum & bass, nineties metal en rock, reggae en dub, de betere downtempo triphop maar evengoed dikke house of zelfs rustige pianomuziek.
Mood van de dag: (en wat blijft dit een mega indruk op me maken, toen ik 16 was, maar nu nog steeds)
Hoe voeg je eigenlijk video toe? Nu lukt het me enkel door te citeren en dan aan te passen...
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
ik hou trouwens ook van alles zeker niet alleen van electronische muziek, maar ik vind het enorm fijn als het echt goed geproduced is en de stereo dolby logic 7 pro of hoe noemen al die dingengoed benut worden
goed voorbeeld is bvb nu die nieuwe robin
beetje een kutnummer, maar klinkt wel geildoor goed geluid
Last edited by bobo; 19/02/2019, 22:45.
Comment
-
Last edited by Hayes; 19/02/2019, 22:53.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
Hoe voeg je eigenlijk video toe? Nu lukt het me enkel door te citeren en dan aan te passen...
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
Comment