Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het achtste muziek-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Omg, maar menen jullie dat? Wat een kutmuziek allemaal seg. Die vocals ook, trekt gewoon op niets, gekreun en geneut... Idd al een geluk dat we niet allemaal dezelfde smaak hebben...
    Ik luister eigenlijk naar vanalles, maar metal blijft mijn favoriete genre, melodisch, trash, heavy,... ik krijg daar gewoon enorm veel energie van. Metal zangers worden ook veel te vaak onderschat en doen het meestal beter live dan al die pop, r&b,.. sterren.

Metal = gitaar spelen tegen 100 per uur en daar dan nog is bij zingen, heb daar gewoon veel meer respect voor, ik denk dat het voor de meeste gewoon veel te snel gaat om het te snappen. Amorphis is rustiger, ma die moet ge live zien, kippenvel van begin tot einde! Ja, ieder zijn genre zeker...
    Last edited by ; 20/02/2019, 19:55.

Comment

• Alé, iets rustiger dan, kan ik blijven naar luisteren, die zang, die gitaren en dan da symfonisch orkest erbij, pfff kippenvel!!

Comment

• Ik luister best wel veel naar rock en metal hoor. Maar het moet rauw zijn, niet te plat geproduced. Metal moet stinken, rottig en vettig zijn en je een kopstoot geven (figuurlijk hé)
        Het geeft veel energie. Als ik ga hardlopen, is het altijd met metal in m'n oortjes.

Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• En direct daarna weer dit om even af te koelen
          Da's toch het fantastische aan muziek. Er is zo véél te ontdekken, te koesteren, te herontdekken,... in zo veel genres.

Comment

• Als ik echt een rondje wil knallen op de fiets, gaat er dikke drum & bass in de oortjes. Ik kan afzien als de beesten als het hard en heftig gaat.
            Doe ik niet dikwijls, fiets 90% zonder muziek tegenwoordig.

forward naar 0:50 of zo. O ja, het moet luid staan

Comment

• Niets dat ik echt goed vind eigenlijk, drum & bass, totaal mijn genre ni.

Hierzie, Chester!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                maakt ni uit wie't brengt
                Omdat het jou toch niet uitmaakt doe mij dan deze maar als het echt moet

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• schitterend nummer

na jack white zijn versie en wat in de comments te gaan lezen, moet ik u een beetje bijtreden

dolly legt er gevoel in, jack white als het kan nog imo - veel - meer...maar miley en boss hoss brengen het goed maar mis een beetje gevoel...dat hartverscheurende

Comment

• Al die Mia's en andere prijzen winnende songs hier zijn dan ook nog meestal nagezongen, net zoals Een Ster van Stan Van Samang ook dit nummer van Blof en Geike.

Het verhaal erachter,

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• schitterend marketing van blof om vlaamse geile mmmm geike erin te betrekken, dat vergroot beider afzet
                      de mannen van bazart en eefje de visser hadden dat goed in het snuitje met onder ons

daar is nix mis mee trouwens, net zoals goed coveren

Comment

• Akkoord zolang de schrijver er maar voor beloond wordt en dat is niet altijd het geval. Of doen alsof ze een wereldnummer geschreven en/of gezongen hebben zoals de Ster van de Stan.
                        Enkel wat langzamer zingen volstond

Voor dat nummer van de Claude hierboven heeft de Frank uit Amerika hem ook wel efkes moeten nalopen

Anton aus Tirol - DJ Otzi heeft ook componeer talent

Comment

• tis allemaal een beetje dubbel en spijtig dat geld onze wereldse drijfveer is

wij allemaal mogen toch iedereens liedje nazingen (blèren ) en uiteindelijk is het voor de schrijver ook gewoon mentale erkenning en zou toch een goed gevoel moeten geven, waarom mag een 'artiest' dat niet, ik volg de stan niet echt maar is het onwetendheid/onverschilligheid van publiek, of bewust verzwijgen...bij blof,vind ik goed en had ik interesse, was ik toch op de hoogte

sabam wordt niet overal erkend, en tis vaak vechten tegen de bierkaai om erkenning te krijgen (remember madonna plagiaat frozen)
                          en automomotive het kopieeren van de chinezen wat wij westerlingen door andere cultuur verkeerd interpreteren

en dan heb je carole king (dat 'hysterisch wijf' bij aretha franklin laatste performance, die gewoon broodschreef voor de volledige industrie en pas laat echt artiest is geworden

hoeveel artiesten schrijven zelf?

Comment

• Hoe rijk zouden de schrijvers hiervan geworden zijn? Spanjaarden geloven trouwens niet dat dit door Vlamingen geschreven is. Schitterend toch!

Marina van Rocco Granata is nog zoiets, bekend in de hele wereld, zelfs Louis Armstrong coverde het.

Eviva España is een liedje geschreven door Leo Caerts (muziek) en Leo Rozenstraten (tekst). Samantha nam het in 1971 voor het eerst op, geproduceerd door Alain Lelièvre (single Basart BRI 247, B-kant: De zon schijnt voor allen). Het nummer groeide uit tot een wereldhit en is door tientallen artiesten gecoverd, van Imca Marina tot Sylvia Vrethammar of James Last. Ook Bob Benny nam een versie van het nummer op, die verscheen op zijn album Diep In Mijn Hart (1980).[1] Samantha zong zelf een Spaanse versie in die in Spanje een hit werd.

Wereldwijd zijn er van de - inmiddels meer dan 400 - verschillende versies meer dan 40 miljoen exemplaren verkocht; de versie van Samantha bracht het tot ongeveer 450.000 exemplaren. Soms is de titel gewijzigd in "Viva Espaná" of "Y Viva España", waarschijnlijk omdat "Eviva España" geen correct Spaans is. Het woord "eviva" betekent namelijk niets.

Zo onnozel begonnen en nu zingt de hele wereld mee, prachtig!

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• frontman the prodigy dood aangetroffen

Keith Flint, de frontman van de iconische band The Prodigy, is overleden. Hij werd 49. Flint werd vandaag dood aangetroffen in zijn woning in het Engelse Essex, bevestigt de band. Flint stapte zelf uit het leven.

Comment

• The Prodigy was toch voor een stuk m'n muzikaal volwassen worden.
                                        Frontman is natuurlijk wel veel gezegd. Liam is het muzikale brein. Flint was vooral een brulboei.

edit: ik lees nu net dat het zelfmoord zou zijn...

24 jaar na datum is dit nog steeds één van dé dance tracks.

Last edited by Hayes; 04/03/2019, 16:48.

Comment

• Comment

Working...
                                          X