Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het achtste muziek-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• set van PK

enige nr niet van zijn hand is van onze stromae

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

in de ab

erg toegankelijk en meeslepend
      Die gast is zalig goed. Ik ben in Het Bos in Antwerpen naar zijn CD release gaan zien, dat was een stomend optreden. Dat in HeistopdenBerg was een pak minder bevolkt (festival, namiddagprogrammatie)

Ik heb net tickets geboekt voor Zwangere Guy in april. Ik kijk er naar uit.

...en eigenlijk was ik geen rap/hiphop fan.
      Last edited by svenio_g; 17/09/2019, 09:49.
      autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten

...en eigenlijk was ik geen rap/hiphop fan.
        ik ook niet
        maar als het goed klinkt, is't goed natuurlijk

Comment

Ik heb net tickets geboekt voor Zwangere Guy in april. Ik kijk er naar uit.

Er is een fout opgetreden. Probeer het later opnieuw.

Ma ni echt mijn ding eigenlijk.
          Dees wel.

Comment

• youtube-filmpjes hier linken, het is mijn ding niet precies.

hier de gewone link

https://youtu.be/SuA38Ga-mH4?t=3853
            autofans.be

Comment

• ik hoor graag brussels, en knap dat hij selah sue heeft meegekregen op 1 van zijn singles

Comment

youtube-filmpjes hier linken, het is mijn ding niet precies.

hier de gewone link

https://youtu.be/SuA38Ga-mH4?t=3853
                Beter! Awel ik ga straks is nen effort doen en na mijn werk is bekijken, ik hoor daar veel positiefs over, maar voor mezelf zal ik ni snel naar zoiets luisteren.
                Gaat hem wsl vooral over de teksten, iets waar ik minder mee bezig ben, de muziek moet goed zijn.

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                ik hoor graag brussels, en knap dat hij selah sue heeft meegekregen op 1 van zijn singles
                Ik hoor nen echten Brusseleir ook graag spreken eigenlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten

Gaat hem wsl vooral over de teksten, iets waar ik minder mee bezig ben, de muziek moet goed zijn.
                  dito, volledig tekstendoof, ik maak altijd van alles mijn eigen versie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

dito, volledig tekstendoof, ik maak altijd van alles mijn eigen versie
                    ik ken da, de manier waarop ze het zingen doet ook veel, maar wa ze zingen? Ik krijg het meestal toch ni letterlijk vertaald en zelf dan, meestal poetisch en ik ben daar gene goeien in. Bij Zwangere Guy zal da wsl anders zijn, die zal ik wel verstaan zeker?
                    Last edited by ; 18/09/2019, 12:44.

Comment

• Zwangere Guy, ik heb het geprobeerd, maar toch niets voor mij, teksten aframmelen aan dezelfde toon, die bassen zijn dan wel weer leuk, het heeft iets, maar ik mis gitaren!
                      Die lyrics gaan dan ook zo snel dat ik er meer dan de helft ni van versta, wsl eerst paar keer naar luisteren.

Binnenkort nieuwe album van Alter Bridge, eentje om naar uit te kijken! Deze vind ik alvast geslaagd.

Comment

• Brussels is de max maar Guy was precies liever Marokkaan.

De Amerikaanse rappers worden uitgespuwd door de oude generatie en noemen de hedendaagse zielloze verkrachters van het genre.
                        De Belgische scène met hun verhalen uit het leven halen die precies uit films die ze heel stoned hebben bekeken en daarna dan denken dat het echt was.
                        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Er is een lokale rapper uit mijn geboortedorp die dat idd doet. Waarvan ik denk "maar allez, ik heb bij u op school gezeten, zo erg was dat daar niet". Soms is het geloofwaardig, soms niet.
                          autofans.be

Comment

• haha, keek laatst naar 'live at the apollo', kwam een Indische stand up comedian romesh zijn grappig beklag doen over iggy azalea haar doen alsof ze zwart is...toepasselijk

Comment

• toen en nu

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• op vrt-nu kun je een docu zien, beetje geschiedenis over de punk scene
                                        iggy pop blijft een levende legende, maar al die artiesten samen zien in 1 docu is wel cool, blondie johnny rotten etc etc
                                        de moeite en het is gewoon ook schitterende muziek

Comment

• Een beetje tegengewicht na al dat ketelgeweld.
                                          Was zondag live te zien en horen in de Capitole te Gent.

+ YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Last edited by DACIA DUSTER DRIVER; 14/10/2019, 11:38.

Comment

Working...
                                          X