Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het achtste muziek-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
Ik heb net tickets geboekt voor Zwangere Guy in april. Ik kijk er naar uit.
...en eigenlijk was ik geen rap/hiphop fan.Last edited by svenio_g; 17/09/2019, 09:49.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
...en eigenlijk was ik geen rap/hiphop fan.
maar als het goed klinkt, is't goed natuurlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
Ma ni echt mijn ding eigenlijk.
Dees wel.http://www.killswitchengage.com "The Signal Fire" from the "Atonement" album. Director | Producer: Ian McFarland DP: Matt Dorris AC: Asa Reed Gaffer: Jesse C...
Comment
-
youtube-filmpjes hier linken, het is mijn ding niet precies.
hier de gewone link
https://youtu.be/SuA38Ga-mH4?t=3853
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichtenyoutube-filmpjes hier linken, het is mijn ding niet precies.
hier de gewone link
https://youtu.be/SuA38Ga-mH4?t=3853
Gaat hem wsl vooral over de teksten, iets waar ik minder mee bezig ben, de muziek moet goed zijn.
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik hoor graag brussels, en knap dat hij selah sue heeft meegekregen op 1 van zijn singles
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
Gaat hem wsl vooral over de teksten, iets waar ik minder mee bezig ben, de muziek moet goed zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
dito, volledig tekstendoof, ik maak altijd van alles mijn eigen versieik ken da, de manier waarop ze het zingen doet ook veel, maar wa ze zingen? Ik krijg het meestal toch ni letterlijk vertaald en zelf dan, meestal poetisch en ik ben daar gene goeien in. Bij Zwangere Guy zal da wsl anders zijn, die zal ik wel verstaan zeker?
Comment
-
Zwangere Guy, ik heb het geprobeerd, maar toch niets voor mij, teksten aframmelen aan dezelfde toon, die bassen zijn dan wel weer leuk, het heeft iets, maar ik mis gitaren!
Die lyrics gaan dan ook zo snel dat ik er meer dan de helft ni van versta, wsl eerst paar keer naar luisteren.
Binnenkort nieuwe album van Alter Bridge, eentje om naar uit te kijken! Deze vind ik alvast geslaagd.Pre-Order WALK THE SKY on any digital platform to unlock "Wouldn't You Rather", "Pay No Mind", "Take The Crown" And "In The Deep" instantly! Alter Bridge's O...
- Likes 1
Comment
-
Brussels is de max maar Guy was precies liever Marokkaan.
De Amerikaanse rappers worden uitgespuwd door de oude generatie en noemen de hedendaagse zielloze verkrachters van het genre.
De Belgische scène met hun verhalen uit het leven halen die precies uit films die ze heel stoned hebben bekeken en daarna dan denken dat het echt was.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Er is een lokale rapper uit mijn geboortedorp die dat idd doet. Waarvan ik denk "maar allez, ik heb bij u op school gezeten, zo erg was dat daar niet". Soms is het geloofwaardig, soms niet.
Comment
-
haha, keek laatst naar 'live at the apollo', kwam een Indische stand up comedian romesh zijn grappig beklag doen over iggy azalea haar doen alsof ze zwart is...toepasselijk
Comment
-
- Likes 1
Comment
-
Een beetje tegengewicht na al dat ketelgeweld.
Was zondag live te zien en horen in de Capitole te Gent.
+ YouTube Video
Last edited by DACIA DUSTER DRIVER; 14/10/2019, 11:38.
- Likes 1
Comment
Comment