Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Filmen vanuit auto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik ga voor die van 145€ heb toch geen zin om meer te betalen want het is gewoon de prijs die me tegenhoud,
    en dan heb ik ook een camcorder om mee te spelen.
    En ik vind die timelapse recording ook wel leuk

Bedankt voor al jullie reacties, straks mijn bestelling plaatsen

JVC Everio GZ-MS110 SDHC Camcorder

€ 145,00

Fat Gecko Camera Statief

€ 79,00

= € 224,00

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
      Ik ga voor die van 145€ heb toch geen zin om meer te betalen want het is gewoon de prijs die me tegenhoud,
      en dan heb ik ook een camcorder om mee te spelen.
      Oei, en dat 5 uur na uw grote woorden?

2015 Volvo V60 D2 aut.
      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
        Oei, en dat 5 uur na uw grote woorden?
        tegenhoudt.

Bompa toch, je bent een wandelend spellingsprogramma.

Comment

neen, jij beweert er een te zijn en bent het niet.
          Ik beheers m'n basisregels zoals iedereen ze verwacht wordt te beheersen.

2015 Volvo V60 D2 aut.
          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
            Ik zal vanavond eens zien naar filmpjes... Heb het ding gekocht met de bedoeling het op de motorfiets te monteren om continu op te nemen, maar is er nog niet van gekomen.

Af-fabriek staat het ingesteld op elke minuut een nieuw filmpje, en verwijderen van de oudste bestanden als je geheugenkaart vol is, maar je kan dat aanpassen. Resolutie is Full HD, dus dat scheelt wel als je nummerplaten wilt gaan herkennen .
            In welke webshop heb je het aangeschaft?

Comment

GoPro is eigenlijk the way to go. Kost véél geld, maar het is het wel waard. Vooral hoe het beeld zo stabiel blijft!
              Die Fat Gecko is ook héél goed. En al gedacht aan een Kodak Zi8?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bertds Bekijk Berichten
                In welke webshop heb je het aangeschaft?
                Ebay. Zoeken op "accident camera 1080p"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
                  GoPro is eigenlijk the way to go. Kost véél geld, maar het is het wel waard. Vooral hoe het beeld zo stabiel blijft!
                  Die Fat Gecko is ook héél goed. En al gedacht aan een Kodak Zi8?
                  Ik heb onlangs een Kodak zx1 gekocht, verbluffend goede kwaliteit voor zo'n pocketding!

Comment

http://www.jvc.nl/product.php?id=GZ-...s#product-tabs
                    samen met fat gecko.

" To record video, SDHC/SDXC card with Class 4 or higher performance is required. For UXP mode, Class 6 or higher is recommended. For THR mode, Class 6 or higher is required. (Class 10 is recommended). "

kan iemand daar meer uitleg over geven?

Comment

Zo een Zx3 Playsport ziet er denket ook nog goed uit

Comment

http://www.jvc.nl/product.php?id=GZ-...s#product-tabs
                        samen met fat gecko.

" To record video, SDHC/SDXC card with Class 4 or higher performance is required. For UXP mode, Class 6 or higher is recommended. For THR mode, Class 6 or higher is required. (Class 10 is recommended). "

kan iemand daar meer uitleg over geven?
                        Zal wel over de wegschrijfsnelheid gaan van de flashdrive.

Comment

Bestelling aangekomen.
                          Die fat gecko voelt wel stevig aan, plakt al een uur aan men ruit.
                          camcorder voelt wat aan de goedkope kant (is nu aan het opladen)

nu lees ik eindelijk in de handleiding geschatte opnametijd van batterijdoos is 50min. XD
                          Last edited by ; 03/02/2011, 11:07.

Comment

Ik heb me ook een Fat Gecko Statief gekocht en het is echt een stevig statief!

Comment

Waar ga je uw filmpjes plaatsen?

('k wou dat ik vandaag gefilmd had, ben een gekke vw beetle cabrio tegengekomen XD uitleg zie "belevenis van de dag")
                              Last edited by ; 04/03/2011, 21:16. Reden: schreef gefilmed ( ipv gefilmd) XD

Comment

Waar ga je uw filmpjes plaatsen?

('k wou dat ik vandaag gefilmd had, ben een gekke vw beetle cabrio tegengekomen XD uitleg zie "belevenis van de dag")
                                Kzal straks is kijken.
                                Woensdag ga ik meerijden met een Exige S op Zolder.
                                Abboneer je anders op mijn kanaal zo zie je metteen mijn nieuwste video's.
                                Video's delen met vrienden, familie en de rest van de wereld

Comment

Filmpke van GoPro, wel 's nachts dus tis niet zo duidelijk altijd. Uiteraard in HD te bekijken. EDIT/ blijkbaar niet in HD geupload xD

Standpunten van interieur tegen achteruit (naar voren gericht), interieur tegen ruit passagier (naar binnen gericht), motorkap naar voren gericht, linkerdeur naar voren gericht en achteraan bumper gericht naar uitlaat.

Soms hoor je wel zo klettergeluidjes, maar dat is van een koordje waar ik camera had aan vastgehangen want was eerste keer dat ik de GOPro gebruikte en ik vertrouwde die zuignap nog niet helemaal. Ten onrechte natuurljk.

+ YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Portfolio
                                  | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!

Comment

Vandaag van school naar kot gefilmd
                                    filmpje is 444Mb groot XD en amper 10min.
                                    Welke software raden jullie aan?
                                    Ik heb adobe Premiere via school al staan dus...
                                    en aangezien ik van niets kennis heb start ik dan maar best met dit omdat ik dit dan ook volgend jaar zal gebruiken tijdens mijn module.

Comment

Met Adobe Premiere kan je natuurlijk alles, maar je moet wel beschikken van de nodige kennis. Misschien eens Adobe Premiere Elements proberen. Dat is een eenvoudigere versie

Comment

Iemand goeie tutorials ?
                                        kzit eigenlijk volledig in verkeerde topic

Comment

Iemand goeie tutorials ?
                                          kzit eigenlijk volledig in verkeerde topic
                                          YouTube is the way to go

Comment

Working...
                                          X