Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-reeks F10 ceremonievervoer

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• BMW 5-reeks F10 ceremonievervoer

Beste forumleden,

Deze zomer stappen wij in het huwelijksbootje, meer bepaald op 21/05/2011
    Als ceremonievervoer hadden wij graag een suite van 4x BMW F10 als volgwagens.
    Ik weet dat er hier verschillende eigenaars aanwezig zijn op het forum, vandaar de vraag of er eventueel enkele mensen het zien zitten om met hun wagen mee te rijden in de suite.

Het betreft enkel de kerkelijke viering, dus tripje van huis - kerk - feestzaal (+/-5 km totaal).

Men hoeft dit uiteraard niet voor niets te doen, vergoeding is voorzien + een aperitiefje achteraf .

Eventueel adressen waar men al een F10 suite kan aanbieden zijn uiteraard ook welkom.

Alvast bedankt

Is een F01 ook goed?
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

AH amigo! Heerlijk!

Zou eens moeten luisteren, mijnen thuis krijgt hem ongeveer in die periode. Hou je op de hoogte.

Comment

Mijn baas krijgt de zijne binnenkort, zal het eens vragen
        "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
          Is een F01 ook goed?
          Ge had toch beter een F10 gekocht zeg ik u

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door IceBearBitch Bekijk Berichten
            Beste forumleden,

Deze zomer stappen wij in het huwelijksbootje, meer bepaald op 21/05/2011
            Als ceremonievervoer hadden wij graag een suite van 4x BMW F10 als volgwagens.
            Ik weet dat er hier verschillende eigenaars aanwezig zijn op het forum, vandaar de vraag of er eventueel enkele mensen het zien zitten om met hun wagen mee te rijden in de suite.

Het betreft enkel de kerkelijke viering, dus tripje van huis - kerk - feestzaal (+/-5 km totaal).

Men hoeft dit uiteraard niet voor niets te doen, vergoeding is voorzien + een aperitiefje achteraf .

Eventueel adressen waar men al een F10 suite kan aanbieden zijn uiteraard ook welkom.

Alvast bedankt
            moh, nen dorpsgenoot

Comment

Is een F01 ook goed?
              Tegen die tijd rijd jij toch F10, niet? (of is het F11?)

Comment

Is een F01 ook goed?
                Die staat dan in de garage waarschijnlijk

Comment

Al iemand meer nieuws ?

Indien niet moeten we op zoek naar iets anders ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door IceBearBitch Bekijk Berichten
                    Al iemand meer nieuws ?

Indien niet moeten we op zoek naar iets anders ...
                    Ik kan je waarschijnlijk helpen, heb het er met mijn baas over gehad. PM me
                    "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

Working...
                    X