Hey,
weet er iemand van jullie goede plaatsen waar men kan leren rijden met een auto?
liefst een doodlopende straat (met weinig verkeer) en met een redelijke lengte
Alsook zoek ik een terrein met wat plaats waar je kan op manoeuvreren (voldoende plaats hebt)
dit hoeft daarvoor niet op dezelfde plaats zijn als als de weg (van hierboven)
Dit mag zijn regio Brugge, Blankenberge, Zedelgem, Oostkamp, Dudzele, Jabbeke, Roksem,...
Als u een goede baan weet
gelieve dan de straatnaam eens door te geven.
Via Googlemaps heb ik de volgende straten al gevonden
maar ik ben wel niet zeker of deze daarvoor geschikt zijn (ofdat het geen privéterrein is)
- Zeveneke in Sint-Pieters Brugge (enige probleem hier is dat hier zeer veel fietsers en bromfietsers passeren)
- Krinkelstraat in Brugge (dit is wel de weg die leidt naar het dierenasiel, dus er is soms wel verkeer)
- Kruisabeelstraat tussen Brugge en Dudzele (het einde van die straat)
- Landslag in Dudzele (mag er hierop vrij gereden worden? of is dit privé?)
- Diksmuidse Heirweg tussen Zedelgem en Sint-Andries(tegenaan de kruising met de Zeeweg)
Als uw nog geschikte banen/ terreinen weet
post ze hier
Alvast bedankt!!
Mvg,
Glenn
weet er iemand van jullie goede plaatsen waar men kan leren rijden met een auto?
liefst een doodlopende straat (met weinig verkeer) en met een redelijke lengte
Alsook zoek ik een terrein met wat plaats waar je kan op manoeuvreren (voldoende plaats hebt)
dit hoeft daarvoor niet op dezelfde plaats zijn als als de weg (van hierboven)
Dit mag zijn regio Brugge, Blankenberge, Zedelgem, Oostkamp, Dudzele, Jabbeke, Roksem,...
Als u een goede baan weet
gelieve dan de straatnaam eens door te geven.
Via Googlemaps heb ik de volgende straten al gevonden
maar ik ben wel niet zeker of deze daarvoor geschikt zijn (ofdat het geen privéterrein is)
- Zeveneke in Sint-Pieters Brugge (enige probleem hier is dat hier zeer veel fietsers en bromfietsers passeren)
- Krinkelstraat in Brugge (dit is wel de weg die leidt naar het dierenasiel, dus er is soms wel verkeer)
- Kruisabeelstraat tussen Brugge en Dudzele (het einde van die straat)
- Landslag in Dudzele (mag er hierop vrij gereden worden? of is dit privé?)
- Diksmuidse Heirweg tussen Zedelgem en Sint-Andries(tegenaan de kruising met de Zeeweg)
Als uw nog geschikte banen/ terreinen weet
post ze hier
Alvast bedankt!!
Mvg,
Glenn
Comment