Mededeling

Collapse
No announcement yet.

auto kopen zonder loonstatuut

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• auto kopen zonder loonstatuut

Ik ken iemand die een auto wil kopen maar geen loonstatuut heeft maar verdient wel elke maand geld genoeg via internet maar kan dit worden gebruikt om een auto te kopen of een lening te nemen?

Waarom zou je een loonstatuut nodig hebben om een wagen te kopen? Zolang je ze kan leggen ist goed.
    Als je moet lenen, dan is dat niet aan te raden, gezien je geen vast inkomen hebt.

Is het verdienen van geld over internet ook geen handel drijven en moet dat ook niet aangegeven worden?

EDIT, is het een hij of een zij die via internet geld verdient? Indien een zij; linkje?
    Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
    Motoren & Tjeurisme

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
      Waarom zou je een loonstatuut nodig hebben om een wagen te kopen? Zolang je ze kan leggen ist goed.
      Als je moet lenen, dan is dat niet aan te raden, gezien je geen vast inkomen hebt.

Is het verdienen van geld over internet ook geen handel drijven en moet dat ook niet aangegeven worden?

EDIT, is het een hij of een zij die via internet geld verdient? Indien een zij; linkje?
      Een zij maar ze vragen wel degelijk een bewijs van inkomsten maar ik dacht dat mss het papier van die site ook goed is maar de mensen van die site zeggen dat ze het bij de bank moet navragen

Comment

Comment

Als zij een inkomen ontvangt, moet zij in principe een loonbriefje hebben hé... Tenzij ze onder een vennootschap werkt, maar ook dan kan dit gestaafd worden door de balans etc.

Als zij dat geld zo, zonder meer ontvangt is ze eigenlijk aan het zwartwerken
          Hopelijk heeft ze dan ook geen uitkering...

Als ze wel een uitkering heeft, zal ze daarvan een "loonbriefje" hebben normaal. In dat geval hoop ik dat ze hem niet kan kopen, want ik heb zwaar iets tegen zwartwerkende doppers

Maar dat geheel terzijde

Als ze een inkomen heeft, is daar een bewijs van, kan niet anders. Loonfiche en anders aanvaarden ze mogelijk haar laatste belastingaangifte ook wel, daar staan immers uw inkomsten vermeld.

Wel raar dat ze dat allemaal vragen voor de aankoop van de wagen... Koopt ze hem op afbetaling?

Normaal is het volstorten van het voorschot voldoende... en de rest bij levering uiteraard.
          Ik rij niet hard, ik vlieg laag
          www.meevliegen.be

Comment

Wanneer de auto met eigen middelen contant betaald wordt dan zie ik ook geen probleem.

Wel opletten met zo'n zaakjes want binnenkort kan de fiscus je rekeningen gaan uitpluizen en als ik mij niet vergis dan kunnen ze dat doen op basis van "een groot verschil tussen de aangegeven inkomsten en de levensstijl." Het komt erop neer dat iemand die leeft van een uitkering beter niet met een gloednieuwe Bentley gaat rijden.

Comment

Ik wil wel eens zien hoe dit verder zal verlopen.

Geld verdienen, en daar geen bewijs van hebben? (kan toch niet anders dan zwartwerken zijn)

Comment

is't de chinees vanuit Tienen? die rijdt met een SLS amg rond, zal niet enkel van zijn sjinees-restaurantje zijn ze

Comment

Wat een wazig verhaal is dit nu weer?
                  "verdient geld genoeg via internet" wat moeten we ons daar bij voorstellen dan?
                  En geen "loonstatuut"?
                  Dat kan niet, iedereen heeft ergens wel een statuut, tenzij je een illegaal bent.
                  MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                    Wat een wazig verhaal is dit nu weer?
                    "verdient geld genoeg via internet" wat moeten we ons daar bij voorstellen dan?
                    Webcamspelletjes spelen voor hopeloze mannen

Comment

Waarom ken ik geen ZIJ die geld verdient via het internet en dit niet kan bewijzen? Tsss
                      My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                        is't de chinees vanuit Tienen? die rijdt met een SLS amg rond, zal niet enkel van zijn sjinees-restaurantje zijn ze

Typische reactie....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten

nee, tis zijn dochter voor de webcam

Comment

Indien een zij; linkje?

Comment

Wees maar zeker indien je een wagen koopt zonder lening, en in België in schrijft, de belastingen wel eens zouden kunnen navraag doen. Zeker omdat je geen belastbare inkomsten aan geeft. Div speelt info door naar belastingen.
                              “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

mevrouw leemans

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                                  Wees maar zeker indien je een wagen koopt zonder lening, en in België in schrijft, de belastingen wel eens zouden kunnen navraag doen. Zeker omdat je geen belastbare inkomsten aan geeft. Div speelt info door naar belastingen.
                                  Hangt ook af van de wagen natuurlijk.

Bij een occasie twingo kan dat wel meevallen denk ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door benjii720 Bekijk Berichten
                                    Ik ken iemand die een auto wil kopen maar geen loonstatuut heeft maar verdient wel elke maand geld genoeg via internet maar kan dit worden gebruikt om een auto te kopen of een lening te nemen?

Als hij/zij elke maand genoeg verdient om een auto te kopen heeft hij/zij toch geen lening nodig ?

Comment

mijn 'vriend' heeft ook een vraag. Hij is ontrouw geweest, moet hij dat zeggen aan zijn vriendin?
                                      geef maar toe Benjii - get a job ! :p:p:p
                                      Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

Ik heb geen geld maar wel internet.

Kan ik aan de hand van mijn Telenet-factuur een lening aanvragen ?

Graag snel reactie.

Comment

Working...
                                        X