Mededeling

Collapse
No announcement yet.

magneetreclame op auto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• magneetreclame op auto

Daar ik in Vlaanderen bijna overal rondrijdt met mijn auto zou ik graag ter promotie van mijn website reclame willen plaatsen op mijn auto.

Ik had even gegoogled naar wat meer info omtrend magneetreclame. Makkelijk te plaatsen waar en wanneer men wil. In mijn ogen beter dan pure bestickering denk ik.

Waar kan ik dat laten maken? Iemand ervaring hiermee? Zou het nog effect hebben?

Alvast bedankt

Beter? Magneetreclame is volgens mij duurder, kan krassen laten op je lak en waait er soms wel eens af .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
      Beter? Magneetreclame is volgens mij duurder, kan krassen laten op je lak en waait er soms wel eens af .
      Is dat zo gevoelig dan ofwa, want ik lees op websites dat het makkelijk 200 km/u aankan?
      Wat zou jij dan voorstellen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vjeeke Bekijk Berichten
        Is dat zo gevoelig dan ofwa, want ik lees op websites dat het makkelijk 200 km/u aankan?
        Iemand hier in de straat heeft dat nog gehad, maar na een week of twee hing er niets meer aan zijn camionette. Die is nu bestickerd
        "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vjeeke Bekijk Berichten
          Ik heb dit ook nog gehad en idd, dit waait er soms af, ik raad het je af

Comment

Als het toch voor reclame van iets van uzelf is zou ik ook gewoon een sticker laten maken.

Goedkoper, duurzamer en die kan je ook (eenmalig) verwijderen.

Comment

Ik denk dat ik ga gaan voor achterruit bestickering dan. Daar we toch veel in de file staan tegenwoordig

Bedankt voor de replies.

Comment

En denk je daar iets mee te verdienen ook???

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                  En denk je daar iets mee te verdienen ook???
                  Momenteel gewoon reclame maken. De gebruikers van de website zullen nooit moeten betalen.

Op termijn adverteerders zoeken alsook inkomsten proberen halen uit de restaurants.

Comment

nog nooit een magneetbord gaan vliegen bij mij, maar het is idd duurder en niet echt veilig (diefstal)
                    ik hang die er enkel op bij manifestaties.
                    wimoptiek.be op

Comment

Diefstal? Wat gaan die daarmee doen? Reclame voor u beginnen maken
                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                        Diefstal? Wat gaan die daarmee doen? Reclame voor u beginnen maken
                        diefstal ja.
                        er zijn velen die zo'n zaken stelen puur uit plezier, om nadien gewoon weg te smijten of op hun kamer te hangen.
                        stoer hoor
                        wimoptiek.be op

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                          diefstal ja.
                          er zijn velen die zo'n zaken stelen puur uit plezier, om nadien op hun kamer te hangen.
                          stoer hoor
                          De manier om in ieder vrouw haar panty te geraken, een magnetische reclame van Wim Optiek boven uw bed

Ontopic : krast nogal snel. Wij gebruiken die enkel nog op de remorque. Daar zijn ze handig, want als je ze eraf doet moet je niet betalen in het containerpark
                          Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                          Motoren & Tjeurisme

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                            diefstal ja.
                            er zijn velen die zo'n zaken stelen puur uit plezier, om nadien gewoon weg te smijten of op hun kamer te hangen.
                            stoer hoor
                            Ah, dacht al dat ze dat dan op hun auto gingen hangen om voor u reclame te maken, maar dat is het dus spijtig genoeg niet.

't is eigenlijk gewoon schandalig waar sommige mensen zich mee bezig houden.
                            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                              De manier om in ieder vrouw haar panty te geraken, een magnetische reclame van Wim Optiek boven uw bed

Ontopic : krast nogal snel. Wij gebruiken die enkel nog op de remorque. Daar zijn ze handig, want als je ze eraf doet moet je niet betalen in het containerpark
                              een man die zijn wereld kent.
                              wimoptiek.be op

Comment

hier ook eens enkele maanden met magneetstickers op m'n camionet gereden.

Vocht bljift erachter steken, alsook fijn zand. Maakt dus krassen en het vocht trekt blazen in de lak en stimuleert roest
                                Geen aanrader dus.
                                Nog nooit gehad dat er enen is weggewaaid.
                                1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
                                2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
                                2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km)
                                -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)

www.carfac.be "Driving on experience"

Comment

Ik ga voor digitale print kiezen voor op de achterruit te plakken waar ik dan via de binnenkant nog naar buiten kan kijken, maar andersom niet.

Comment

Wij gebruiken magneetreclame op wagens die 2 doeleinden hebben zodat ze gemakkelijk te verwijderen is bij het ene en gemakkelijk te bevestigen is bij het andere. In jouw geval, permanente reclame, zou ik opteren voor stickers.
                                    AutoMinded.be

Comment

Ik rij al enkele jaren rond met magneetborden met reclame op, zolang je de gebruiksvoorwaarden volgt is er geen enkel probleem.

- niet sneller rijden dan +- 150km/h
                                      - auto en borden proper en droog maken voor je ze plaatst
                                      - er regelmatig afhalen

Ik heb ze hier gehaald trouwens http://www.zakelijkdrukwerk.com/magneetreclame.htm

Comment

Working...
                                      X