Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat betaal jij aan autoverzekering

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik betaal:
    1300eu voor de D22, 133pk
    1020eu voor de astra sports tourer, 110pk.

net geen 22 jaar, 3,5 jaar mijn rijbewijs.

Eind oktober zou ik terug de rekening voor de D22 moeten krijgen.
    Aangezien deze een hobbywagen is ga ik deze voor het strikte minimum laten verzekeren.
    Moest dit toch tegenslaan zal deze tijdelijk uitgeschreven worden.

Comment

• 1020 voor 110pk, das toch met een mini omnium dan ofzo? Enkel BA is dat wel veel geld anders.
      2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Alfa 690€ beperkte omnium icl hagelschade
        BMW 201€ oldtimer met woon-werk incl

7j ervaring en nu 25
        Last edited by Zwensie; 30/08/2015, 18:36.
        2006 Alfa Romeo 147 JTD http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54429
        1989 BMW 320i E30 http://www.autoforum.be/showthread.p...9-BMW-320i-E30

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
          1020 voor 110pk, das toch met een mini omnium dan ofzo? Enkel BA is dat wel veel geld anders.
          Nope enkel BA+RB... Beide bij DVV. Daar ik daar met de 4x4 al verzekerd was had ik gehoopt dat ze toch een zekere toegeving zouden doen, niet dus.
          Ik had toen niet echt de luxe om weken alle verzekeringen af te wegen en te onderhandelen, het moest wat vooruit gaan.
          Nu dat ik bijna terug voor de 4x4 moet betalen kan ik dat wel daar ik de astra gebruik voor het werk en ik zonder problemen de D22 even in de garage kan laten staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door clio16v Bekijk Berichten
            Tommie1

Moet nu net lukken dat mijn autoverzekering steeg tov vorig jaar (alleen gaan wonen, auto volledig op mijn naam, ...).

Momenteel sinds alleen wonen betaal ik als volgt:
            Motorfiets: 392 euro (98 Kw), goeie 2 jaar motorrijbewijs
            Auto: 535 als ik me niet vergis (75 KW), goeie 7 jaar autorijbewijs.
            RB: 100 euro

Ik ben reeds sinds mijn 17 jaar verzekerd als sporadisch bestuurder.

Heb nu nieuwe offerte binnen, ben nu ah kijken om huidige verzekering op te zeggen:
            Moto: 202 euro
            Auto: 370 euro
            RB: 100 euro

hopelijk ben je hiermee wat geholpen.
            Ik ben 24
            Offerte van wie?
            Last edited by ; 26/08/2015, 22:13.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jacothom Bekijk Berichten
              Nope enkel BA+RB... Beide bij DVV. Daar ik daar met de 4x4 al verzekerd was had ik gehoopt dat ze toch een zekere toegeving zouden doen, niet dus.
              Ik had toen niet echt de luxe om weken alle verzekeringen af te wegen en te onderhandelen, het moest wat vooruit gaan.
              Nu dat ik bijna terug voor de 4x4 moet betalen kan ik dat wel daar ik de astra gebruik voor het werk en ik zonder problemen de D22 even in de garage kan laten staan.
              Zie mijn bericht een paar posts terug, ik betaal voor dezelfde Astra ongeveer €800

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Soubry Bekijk Berichten
                Zie mijn bericht een paar posts terug, ik betaal voor dezelfde Astra ongeveer €800
                Eens een berichtje sturen naar de firma Nuytten!
                Dik 200eu en wie weet hoeveel voor de D22 is een ritje naar Roeselare waard, mijn gedacht

Comment

• Mx5 nbfl 1.8 146pk
                  Ba+rb+bestuurder 272eu (4000km) bij corona direct

Of 220vast + 1.3/100km
                  (nooit ongevallen in fout, rijbewijs sinds 97)

Sent from my D5803 using Tapatalk

Comment

• Audi A4 2.0tdi 143pk -> Mini omnium (glasbreuk, brand, diefstal, schade door dieren, hagelschade) + RB+ behoud van BM na ongeval -> 820EUR
                    8 jaar rijbewijs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                      Audi A4 2.0tdi 143pk -> Mini omnium (glasbreuk, brand, diefstal, schade door dieren, hagelschade) + RB+ behoud van BM na ongeval -> 820EUR
                      8 jaar rijbewijs.
                      Valt goed mee.

Heb het eens gevraagd aan mijn makelaar voor een Q7. Ben eens benieuwd wat dat gaat geven
                      BMW X5 45e

Comment

• Ford Focus ST 250pk

Volledige omnium alles inbegrepen op cataloguswaarde(+-38k) en afschrijving na 6 maand kost mij €2067 jaarlijks

BM4

Comment

• BMW 320D 163PK 2013 F31 - BA: 800 + Volledige omnium +-2000, bonus malus 5 denk ik, 9 jaar mijn rijbewijs. Woon wel in centrum brussel, auto slaapt op straat, zelfstandige.

Comment

• Toevallig vorige week gehoord dat ING momenteel vrij scherpe prijzen hanteert, aangezien ik sowieso door al zit met de lening voor mijn huis eens gekeken.
                            Toch wel een serieus verschil, hoor.
                            Voor een Octavia 1.9 TDi van 2007 (BA + rechtsbijstand) betaal ik momenteel bij Optimco € 670/jaar.
                            Een offerte aangevraagd bij ING, daar kunnen ze hetzelfde voor € 455/jaar.
                            Dan maar direct de overstap aangevraagd, je moet blijkbaar wel wachten tot je contract bij je huidige maatschappij afloopt, dus de overstap zal maar voor mei volgend jaar zijn...

Comment

• Voor de Peugeot Partner betalen we €649 (BA + full omnium + uitgebreide rechtsbijstand) bij Baloise. 36 maanden geen waardeverlies en een franchise van €500 die onder bepaalde voorwaarden nog kan wegvallen. BM is -2. Zeer schappelijk vind ik!
                              Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
                                Voor de Peugeot Partner betalen we €649 (BA + full omnium + uitgebreide rechtsbijstand) bij Baloise. 36 maanden geen waardeverlies en een franchise van €500 die onder bepaalde voorwaarden nog kan wegvallen. BM is -2. Zeer schappelijk vind ik!
                                36maand geen waardeverlies is wel interessant. Ik zat laatste keer bij KBC, daar was het 24maanden en bij al de rest dat ik keek was het steeds minder. Was zelfs voor 110% gedekt + biv dacht ik. Anyway, ik moet ook nog eens rondkijken, zit momenteel bij Axa, maar met nieuwe die er nog bij komt in februari kan het eens lonen om rond te luisteren, zeker met het salon zijn ze altijd happig.

Comment

• Dat vond ik ook. Standaard was het ook 24 maanden bij Baloise, maar voor ongeveer €10/jaar extra werd het uitgebreid tot 36 maanden. Amper een meerprijs dus, daarom ook niet getwijfeld.
                                  Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AeroBandit Bekijk Berichten
                                    36maand geen waardeverlies is wel interessant. Ik zat laatste keer bij KBC, daar was het 24maanden en bij al de rest dat ik keek was het steeds minder. Was zelfs voor 110% gedekt + biv dacht ik. Anyway, ik moet ook nog eens rondkijken, zit momenteel bij Axa, maar met nieuwe die er nog bij komt in februari kan het eens lonen om rond te luisteren, zeker met het salon zijn ze altijd happig.
                                    Ook altijd bij KBC geweest.. Ik betaal 1560, heb een joker, full omnium, BA en rechtsbijstand. Catalogusprijs 49k, wel franchise van 1250 Euro

Comment

• Wij ook bij Baloise : formule BA + Full omnium 36maand maar met DAS rechtsbijstand voor 730 euro op de Dacia Lodgy ,bij 1 ongeval per jaar geen vrijstelling. zit op het minimum van BM.
                                      Last edited by georges; 10/09/2015, 17:53.
                                      Tegenwoordig al blij dat de fietsers wat opletten wanneer ze ons weer eens inhalen ...daarom spendeer ik mijn centjes iets anders dan vroeger :
                                      My other car is a sailboat .....no traffic jam

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W.B. Bekijk Berichten
                                        Toevallig vorige week gehoord dat ING momenteel vrij scherpe prijzen hanteert, aangezien ik sowieso door al zit met de lening voor mijn huis eens gekeken.
                                        Toch wel een serieus verschil, hoor.
                                        Voor een Octavia 1.9 TDi van 2007 (BA + rechtsbijstand) betaal ik momenteel bij Optimco € 670/jaar.
                                        Een offerte aangevraagd bij ING, daar kunnen ze hetzelfde voor € 455/jaar.
                                        Dan maar direct de overstap aangevraagd, je moet blijkbaar wel wachten tot je contract bij je huidige maatschappij afloopt, dus de overstap zal maar voor mei volgend jaar zijn...
                                        moet nog lager kunnen!
                                        Ik betaal praktisch hetzelfde voor de mijne en maar 25 jaar+ 2liter 136 pk. Bij kbc.
                                        2013- Volvo V60 D3 R-Design
                                        2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

• Ik betaal 650 per jaar voor BA+RB voor de C30 met 230pk. Ben 25 en heb m'n rijbewijs 6 of 7 jaar.

Comment

Working...
                                          X